Panik!

Igår hittade jag lakrisalpapper i fickan på en av stalljackorna. Jag höll på att börja gråta!
Jag har inte ätit saltlakrits sen innan vi flyttade i vintras. Förstååår ni hur jag har det!? 

Jag som trodde jag kommit över värsta abstinensen. Men icke då.
Här snackar vi återfall på hög nivå.
GE MIG SALTLAKRITS!!!

Sagt och Tyckt
Postat av: Evsi

førstår dig, hade aldrig klarat mig utan saltlakrits. TUR att det finns i danmark!!

Postat av: Queen

Kanske en snäll flicka får bra saker på posten snart? ;)

2008-05-21 @ 20:05:30
Postat av: Evsi

jodå, han førsvann lika fort som han kom.

2008-05-21 @ 20:29:39
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi
Postat av: Anonym

ja du hunden är som sagt var portad fr.o.m nu.
lakrits nu gjorde du mig sugen också!!!

2008-05-21 @ 21:05:48
Postat av: Myra

Evsi: Fuuuusk! Jag får flytta till Danmark. :)

Queen: What!! Tror du! *hoppas, hoppas, hoppas* :D

Evsi: Nääää. Gjorde han! Sicken en.

Rebekah: ( misstänker jag ;) ) Förstår det. Jag hade glömt han utanför affären eller nåt. Hehehe.

2008-05-21 @ 21:34:11
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Pulvia

personal delivery kanske??? Hur tidigt respektive sent vågar man planera landning och avfärd tro? För jag har inga planer på att göra en Tom Hanks och övernatta i vänthallen inte ;)

2008-05-21 @ 21:45:00
Postat av: MissyElliot

Yak, saltlakrits, inget att ha!
öööhhh...
:-)
Sitter just nu och tuggar på ett döskallehuvud. Du vet ett sådant du har på bilder där...
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

2008-05-21 @ 22:43:30
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: TomasR

Ough, på den där bilden finns det mer godis än jag ätit totalt på, mmh, kanske tre år...Fast det ska medges, det blir en del choklad kring jul.

men måste fråga - alla de där Tyrkish pepper - Lila?

2008-05-21 @ 23:59:40
Postat av: Myra

Pulvia: Personal delivery! Absolut! *nicka*
Inte för tidigt, och inte för sent... :P

Missy: Inget att ha!? Vad är det du SÄGER!? *morrar*
Erkänn att du äter bara för att jag inte kan!!

TomasR: Det är klart att det tog mig ett tag att beta mig igenom den där laddningen. Tyvärr äter jag dock alldeles för mycket godis, och dessutom fick jag hjälp av resten av familjen också, så det tog slut på tok för fort... *harkel*
Och choklad. Jisses. Det går inte heller att vara utan!
TP finns numera i flera olika sorter. Mer än vad jag visste innan jag fick dessa. :)

2008-05-22 @ 15:11:53
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Liselott

Någon speciell sort av saltlakrits du gillar? Nämn ett märke för jag är skitdålig på allt som har med laktrits att göra. Kram L

2008-05-22 @ 15:41:12
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: Myra

Liselitt: Har du inte koll nu igen!? *duckar*
Du ser det som tillhör favvisarna på bilderna där.
Fast jag är inte så förtjust i annat än TP original. De där andra TPsorterna gick inte riktigt hem hos Myra.
Ska du börja äta saltlaktrits nu, menar du? :)

2008-05-23 @ 16:30:24
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Liselott

Jaså var det bilder också putsar frenetiskt brillorna som totalt verkar radera ut alla bilder utom text i alla bloggar (asg!!).



Men hallååå - koll, vad är det för något???



Det har ju inte du heller! duckar också fnissar



Kraaaam L

2008-05-29 @ 23:12:38
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback