Nothing sweet about me

Ni som hängt med ett tag, vet ju att jag titt å tätt är både galet och hemligt förälskad.

Nu har jag en ny förälskelse på gång.
Och hon är bara 16 år!

Gabriella Cilmi - Sweet about me från debutalbumet Lessons to be learned

Sagt och Tyckt
Postat av: Nilla

Morning...
ja du flytten i all sin ära..jag glömde bort den nya adressen så att jag kunde inte lägga in ett nytt inlägg..he he

Postat av: MissyElliot

Tjohoo!
Du gick vidare, men det visste jag hela tiden att du skulle göra!
GRATTIS
Myra rules!

2008-05-16 @ 08:29:32
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Greger & Gertrud Gregorius

GRATTIS! :-)
Du har gått vidare till omgång 2 i "So You think You can BLOG?!"
Omgång 2 pågår under hela nästa vecka, med samma princip som denna veckan. Glöm inte rösta på andra och se till att dina läsare/vänner röstar på dig. Det är ännu viktigare i omgång 2 då 125 deltagare slåss om 50 platser!!!
Lycka till!
/GG

2008-05-16 @ 09:00:15
URL: http://www.metrobloggen.se/gregorius
Postat av: TomasR

MMh, söt...
Men varför var min första tanke Amy Winehouse? Finns ju egentligen INGET som liknar denna tjej med hemma men ändå spann hjärnan in på "mmh, tänk om hon stämde in Fade to Black".

Följer länken under klippet, längst ned på Wikipedia en referens:
"Is [she] the new Amy Winehouse?"

Hajjar nada.

2008-05-16 @ 09:23:58
Postat av: Myra

Nilla: Ny adress!? Måste man lära sig en ny adress? Ååååhh. *sucka*

Missy: Jaaaa! Men FÖRSTÅR du eller!? *dansar runt*

Greger & Gertrud: Tack, tack, tack. Och jag ska rösta tills ögonen blöder. :)

TomasR: Det har länge varit ett himlans prat om hon är 'den nya Winehouse' och jag måste säga att rösten faktiskt påminner en del. Lyssna noga så hör du. :)
Men mig gör det då inget. Jag är ett stort Winehouse-fan, och likaså Cilmi-fan. :D

2008-05-16 @ 15:07:59
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: TomasR

Ahh, tänkte bara dela med mig
med en annan skön sång...
http://www.youtube.com/watch?v=nb6nYrN6s4o

2008-05-17 @ 11:45:43

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback