Myra gör det krångliga lätt

Sorry, Chitza och alla ni andra som försökt leta rätt på var ni ska kan rösta på mig idag. Inte lätt. De har delröstningar så alla bloggar är inte uppe samtidigt. Jag vet inte än varken vilken dag eller vilken blogg jag kommer att finnas för röstning på, mer än att det är denna veckan, men så fort jag vet så lägger jag upp en direktlänk till inlägget ni lägger eran röst under. Allt för att minimera jobbet för er! Inte för att vara snäll såklart, det ligger mig inte riktigt för, utan enbart för att fiska röster. :)

Medan ni väntar kanske ni vill göra en god gärning och ge en hjälpande hand (eller tio!) till en stackars nanny.
Det har jag gjort.

Sagt och Tyckt
Postat av: vickan

Provade att rösta jag med.

2008-05-12 @ 22:21:05
Postat av: MissyElliot

Ha, jag väntar också på att se min blogg med på röstningslistan... Kanske imorgon? Eller nästa dag? Eller...
Tja, ja, det är bara att vänta och spana in alla jurymedlemmarna.....
Good luck, you old fox!
*mohahaha*

Postat av: Myra

Vickan: Hihihi. Var röstade du? :) endast de röster under rätt inlägg komer att räknas. ;)

Missy: eller kanske inte alls... Ho ho ho. Jag ska prata med Greger!
Iaf är det ett jäkla farandes bland jurybloggarna... *sucka*

2008-05-12 @ 23:31:45
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Chitza

Åh vad jag letade!
Bra att du lägger ut en länk när det är dags.
Har röstat på Nanny J, en självklar tia.

2008-05-13 @ 10:38:23
URL: http://lifeaschitza.blogspot.com

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback