Jenny the Nanny

Ni skulle bara veta vad bra hon är, den hemska nannyn utanför London.
Hon kan hon, om hon bara sätter den sidan till.

Hon var med i en
poesitävling för ett tag sedan.
Och går och vinner!

Nu är hon bjuden till Las Vegas.
Läs själva:

Dear Jenny,
I would like to inform you of your nomination as Poet of the Year for 2008 and to personally invite you to read your poetry at the single largest gathering of poets in history, where you will be formally inducted as an International Poet of Merit and Honored Member of our Society for 2008-2009.
Your induction will take place in the entertainment capital of the world, Las Vegas, Nevada, during the 2008 International Society of Poets Summer Convention and Symposium, July 24-27, 2008.
You will also be honored with two separate and very special awards for your poetic achievement.

Undra om hon bjuder med mig.
Eller om hon ens kommer komma ihåg mig efter det här.
För tänk. Det kanske stiger henne åt huvudet.

Fast vi kanske egentligen ska vara mest bekymrade över om hon kommer få ledigt från jobbet eller ej.
För det vet man  ju aldrig.

Men iaf. Vad jag vill säga är:
Fy faan, Jenny, vad du är bra!

Sagt och Tyckt
Postat av: Jenny

Ah, gulle. Jag blir tarogd.

Postat av: Jenny

Laste det igen, och blev lika glad igen.

:D

2008-05-21 @ 22:15:47
URL: http://jennythenanny.blogspot.com
Postat av: Jessica Anshagen

Hallå!
Hoppas du haft en bra dag :)
Kram Jessica
www.jessi.se/webshop

2008-05-21 @ 22:36:49
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Moniqa

Heej du! Inte glömmer jag Myra...icke icke... en myra visade sig till och med som ett meddelandedjur när jag var på meditation förra gången.. =)) Kul med tjejer som KAN!
och de som inte kan duger bra de också! *kramar omhej vilt**

2008-05-22 @ 05:52:07
URL: http://moniqas.wordpress.com
Postat av: BagLady

Ville bara säga GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!....så där i förbifarten......stor kram

2008-05-22 @ 07:57:55
Postat av: Liselott

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS
PÅ FÖÖÖÖDEEEELSEEEEDAAAGEEEEEN!!!!

Och ja, jag har självklart röstat på dig! :D
Kraaaaaaam L

2008-05-22 @ 10:08:38
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: Myra

Jenny: *räcker fram en servett* Seså, stora damen, skärp till sig nu! :P

Jessica: Dagen har börjat bra, och det lutar åt att det blir än bättre. :)

Moniqa: Åååhhh *smickrad* Trots bloggpaus och allt! :)

BagLady: Tack, tack, tack!

Liselitt: Va? Ursäkta? Eh.. Ta det igen är du gullig. Jag hörde inte riktigt.
*duckar* Moahahaa

2008-05-22 @ 15:06:28
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback