Imorgon smäller det!

Imorgon, torsdag, är min blogg uppe för röstning hos Karsten! Jag kommer direktlänka till inlägget så fort jag ser att det ligger ute ( och Karsten är bra, där läggs inläggen oftast ut straxt efter tolvslaget, tänk på det nattugglor! :) ), för rösterna gills bara om de är under det rätta 'röstnings-inlägget' och dessutom endast imorgon, fram till klockan 00.00.
Och för att kopiera från juryn:

Giltiga Röster är...

Giltiga röster på deltagare i "So You think You can BLOG?!" är:
Röster som är länkade till antingen en blogg ELLER en giltig emailadress (då med namn) som vi kan maila och kontrollera.
Dessutom ska rösten ligga under rätt inlägg och på rätt dygn.
Alla ickelänkade och/eller anonyma röster räknas INTE!!!


Imorgon är det också på dagen en vecka kvar tills jag fyller år.
Kanske kunde jag få lite röster i present...? *ler sött*

Sagt och Tyckt
Postat av: Chitza

Är redo!
Röstningen är prio 1 imorrn!

Postat av: Jenny

Fan, jag som ar busy imorgon. Hela dagen! What do you know... dear, oh dear!

;)

2008-05-14 @ 19:35:08
URL: http://jennythenanny.blogspot.com
Postat av: Märtagreta

Lovar, jag ska rösta... men ... vid 44-års ålder blir man lätt senil, snälla, hata mig inte om jag glömmer, (ha, det vet jag att du kommer att göra, men jag lovar göra allt för att du ska älska mig igen :-) )

2008-05-14 @ 20:11:16
URL: http://islanddragon.wordpress.com
Postat av: Liselott

Nemas problemas som jag skrev i min kommentar tillbaks till dig i min blogg, jag röstar via Tonårssonens dator eller sambon. :) Stor kramis ! L

PS. Det är sällan det händer något med Mac. Jag undrar vad fasen jag gjort för att det skall krångla för mig...något magnetfält som slår ut allt kanske...inbyggt i skallen alltså på mig *fnissar* DS.

2008-05-14 @ 20:15:21
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: MissyElliot

Hur vet du att det är du som är med imorgon?
Jag vet ju ingenting...
*snyftar*
ORÄTTVIST.....

2008-05-14 @ 20:52:25
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Tussen

hej.....
här kommer hon....
hon som inte får tid över till att blogga.....
- Jag alltså!

2008-05-14 @ 21:47:29
Postat av: barbro

klart du ska få röster gumman, trodde du någe annat??

B

2008-05-14 @ 22:19:58
Postat av: BagLady

Sorry ! Här sitter man uppe till långt efter midnatt och så GÅR det inte att rösta! Skynda på att rätta till rösteri o bloggeri snart är det ju fredag! nattinatti

2008-05-15 @ 00:59:38

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback