Flyttar

Jag ska, så fort jag publicerat det här och loggat ut, flytta min blogg till den nya blogg.se-portalen.
Inget kommer ändras för er läsare, men ibland tar det ett tag innan bloggen är up `n´runnin´ igen. Och under den tiden kan jag inte logga in.

Om inget nytt är publicerat här innan kvällen, så kommer ni tillfälligt hitta mig på bloggen som egentligen inte finns;
Myra Motionerar.

Men förhoppningsvis kommer flytten gå smärtfritt och vara över så snart att ingen hinner märka något.

Så. Håll tummarna.
Nu flyttar jag.

Sagt och Tyckt
Postat av: BagLady

jamääään, fy vilka tokigheter, motion...nä den enda motion som jag tycker vara bra är att vi motionerar dig högst upp på listan nästa vecka!

2008-05-28 @ 15:54:59
Postat av: Myra

BagLady: Jag ÄLSKAR eran motion!! :D


Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback