Flava

Jag ska gå och köpa mig en hoody. En svart.
Sen får jag nog fantisera om resten.

Här är iaf ett gäng som kan:

Britain's got talent - Flava

Sagt och Tyckt
Postat av: TomasR

Is that your mom!

Love it!

2008-05-23 @ 21:41:34
Postat av: Fröken Sparsmart

Japp, nu när jag inte gör annat än läser tävlingsbloggar lever jag på/käkar upp alla kommentarer! Hi! Hi!

Nej då. Jag brukar(brukade)faktiskt svara på alla kommentarer jag får, men nu hinner jag inte. Tävlingen tar mer tid än jag trodde den skulle göra.

Roligt att du är nöjd med tävlingsbloggarna som gick vidare! Jag också. Men det är UUURsvårt att välja... Och nästa vecka blir ÄNNU värre... Huh!

Ha en fortsatt trevlig fredag! :)

Postat av: Greger & Gertrud Gregorius

GRATTIS!
Du är ju vidare till omgång 3 i "So You think You can BLOG?!"...
Nästa vecka lägger vi upp 10 deltagare per dag.
Dessa ligger hos samtliga Jurymedlemmar, så du kan själva välja vilken jurymedlem du vill länka till...oss ;-)
Eller alla...
Ha en utomordentligt trevlig helg!
Greger & Gertrud

2008-05-24 @ 00:58:03
URL: http://www.metrobloggen.se/gregorius
Postat av: Myra

TomasR: Priceless. haha

Frk Sparsmart: Hemska du. Lämna genast igen! :P
Jag är så nervös för nästaa vecka så du anar inte.

Greger & Gertrud: TNX! I'm soooo flattered! :D
Klart jag ska länka.... nån. ;)

2008-05-24 @ 01:45:19
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback