Das bigga finala

Efter en hel veckas slaviskt tittande på semifinalerna i Britain's got talent, så är det ikväll dags för finalen. Den slutgiltiga vinnaren ska utses, och JAG kan då inte välja. Har flera stycken jag velar emellan.

Finaluppträdandena ligger väl inte ute än, även om det inte brukar dröja många timmar efter programmet, men om ni vill se talanger på hög nivå, så youtuba ( som jag annars redan gjort åt er. *pekar nedåt*) genast (och om nån dag igen!) på tex:

Escala (tidigare Scala) - Electric String Quartet

George Sampson - street dancer

Strike - Martial arts duo

Signature - MJ impersonator

Faryl Smith - 12 year old opera singer

Andrew Johnston - 13 year old chorister

Och så självklart Kate & Gin, som ni ju hittar två inlägg längre ner.


( Imorgon, söndag, är det sista dagen på SmåMyrornas Mid Term, så på måndag är vardagen tillbaka och således även jag. Jag hoppas att ni har klarat er utan mina sedvanliga besök den senaste tiden, men jag har milt uttryckt haft häcken full. Mest hela tiden. Jag ber så mycket om ursäkt för att jag försummat både er och min egna blogg. Sorry! )

Sagt och Tyckt
Postat av: Jenny

GEEEEEEOOOORRRRRGGGEEEE!



Jag ar sa lycklig att jag vill kyssa nan!

Postat av: netha

Oj så mycket fint det var att välja på, jösses, alla var ju duktiga på sitt sett.

Nu undrar jag vem som vann!

Japp veckorna går fort och alla är vi ju borta då och då, men jag är alltid lika glad när du kommer tillbaka.

Kramis

2008-06-01 @ 08:05:36
URL: http://nethas.blogspot.com
Postat av: Natasha

Min favorit är Faryl Smith!

Tack för kommentar i min blogg.

Välkommen åter!

/"Tasha"

2008-06-01 @ 13:41:04
URL: http://miserywitchen.blogg.se/
Postat av: Iah

Hur fungerar skolsystemet därborta egentligen? Har de inget sommarlov??? =O Stackars krakar, lyx mamma!? ;)

Vad gäller min tenta tror jag det funkar! Jag är verkligen jättebra på att ordbajsa (konstigt uttryck för att komma från universitetsstudenter...). Så det går nog vägen! Hoppas jag! =/

2008-06-01 @ 15:22:05
URL: http://mangoolife.blogg.se/
Postat av: vickan

Hoppas allt är bra därborta i sommar värmen.

2008-06-01 @ 16:00:55
URL: http://ww.beautyminds.com
Postat av: barbro

Men hörru, vem vann då??

2008-06-01 @ 18:02:06

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback