Bakvänt

Isäng försent, avbruten sömn och upp för tidigt.
Jag känner mig som ett vrak.

Hade jag inte vetat bättre så hade jag trott att jag var bakfull idag. Men ingen alkohol förtärdes igår. Vilken miss! Jag har hoppat över det roliga och kastat mig direkt över den mindre roliga fortsättningen.
Så bra då. Kan man makulera?

Att bomull i huvudet kan väga så mycket. Det gör ju inte det annars.
Väger mycket. Bomullen, alltså.

Nån som har bra tips på hur man får SmåMyror att sova middag?
Det skulle passa bra idag.

ZZzzZZzz

Sagt och Tyckt
Postat av: Malde

Jag tror inte att det går att makulera gårdagskvällar... Inte heller tror jag att det går att få SmåMyrorna att sova middag, på annat sätt än att ge dem sömnmedel...

Meddela mig om det händer något, troligen inte tidigare än om 5-6 dagar ;-)
Nu har jag gjort dig nyfiken, va???

Kramar Malde

Postat av: Micke

Ja se småmyror är allt svåra att få i dvala, har inge tips tyvärr..!!
:)

Ha en fin söndag nu i alla fall!!

MVH: Micke

2008-05-24 @ 23:05:18
URL: http://beckfjall1.blogg.se
Postat av: Kottemor

Stackars!

Enda knepet jag har är att låta dem
tillbringa ngr timmar i vatten.
Få saker är så uttröttande, funkar alltid.
Men kräver ju att man har energin att ta
dem dit också:)

Hoppas du får en lugn och skön kväll vännen!

...här har den varit allt annat än lung, med
både mor och tjock liten gravid syster här i
Mellosoffan,haha

Kram o puss

2008-05-24 @ 23:07:52
URL: http://ilasprivatespace.blogspot.com/
Postat av: Myra

Malde: Går det inte...? hmmm. Fasen. hihi
Meddela? Vaaad!?

Micke: Inte ett endaste tips? Please. :D

Kottemor: Vatten är bra. Men kallt. Jag körde på cykeltur, ridning och lekplats. Funkade inte.... hahaha

2008-05-25 @ 12:13:00
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Malde

Myra: Det får du se. Nu har jag gjort vad jag kan i alla fall ;-) Men du vet vad det är när det händer ;-)

2008-05-25 @ 19:30:56
URL: http://maldes.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback