Torkat tårarna

...har jag gjort nu.

Jag sa ju det.
Att de tar tag i saker och ting, det kära bloggteamet.

Hade svar på mailen nu när vi kom hem, med massa svar på mina frågot och en länk till informationsbloggen.
Jag tycker ni ska följa länken också. Så ni vet vad som
händer på torsdag.

Sagt och Tyckt
Postat av: Nilla

Det är bra som fanken att bloggteamet tar tag i problemet för man blir ju så lack när allt strular...i alla fall jag ..ha det

Postat av: Tussen

Hej du! *ler*

Läget? Min dag har gått fort!

Så - har myrmormor förlåtit dej än.... *skratt*
Du vet, det kan ju vara vanskligt att messa med den som förser en med SALTLAKRIDS.....
*nickar åt myrmormors håll*
(he he he)

Kram på dej!

2008-03-25 @ 21:55:58
Postat av: MissyElliot

Det är inte en dag för tidigt. Det har varit hur segt som helst senaste tiden. Hoppas att det efter portalbytet blir lite mer fart på blogg.se!
:-)

2008-03-25 @ 22:06:27
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Anonym

hej hej i lingonskogen. Nu har jag och fulingen varit här och hon har bajsat på din finmatta.
*springer iväg med fulingen*

2008-03-25 @ 22:21:31
Postat av: Liselott

Så det är flyttdax...ja sånt händer tyvärr. Det var det på min poetersida förut. "Smarta" jag tog bort ALLA mina dikter och min diktbok bara för att sedan läsa att sidan skulle vara kvar fast under en annan ägare eller vafasen det nu heter. Hahahahahaha!!

Det kommer att gå bra med flytten! Kramisar Liselott

2008-03-26 @ 20:20:59
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: Märtagreta

en kan ju undra om WP planerar nåt liknande, men ingen info har jag hittat. Hos oss har det kraschat fullständigt vad gäller möjligheten att kommentera hos varandra... hur kul är det? Hoppas solen lyser över dig också, här är det väldans vårvackert!

2008-03-27 @ 09:37:36
URL: http://islanddragon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback