Peter Rabbit

Något säger mig att någon är lite väl insnöad på Beatrix Potter...

Sagt och Tyckt
Postat av: Queen

Åhh vilken sötis!

Postat av: Liselott

Cute! Och Beatrix Potter är ju underbar tycker jag!

Men gillar kaninen verkligen att ha en tygbit på sig? *fniss* Kram kram "Liselitt"

2008-03-15 @ 12:37:04
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: Liselott

Och tillägg till svaret i min blogg: jag menar alltså dra bort grå hårstrån inte dina vanliga - men du har väl inga grå hårstrån så ung som du är *fnitter fnitter* Barnrumpa! *springer fort av bara helvete!*

*kastar en kram medan jag springer fort av bara helvete!*

2008-03-15 @ 20:52:45
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: Märtagreta

Tänkte in och snacka lite skit, men du Hajen, jag säger bara Gnatt, för nu är spåkärringen skittrött!

2008-03-15 @ 22:26:35
URL: http://islanddragon.wordpress.com
Postat av: Pulvia

Jag lever!!!!!!!!! Eller jahaa... Du har inte ens märkt att jag hälsat på i helvetet. Nänä, till mig har ingen ringt heller, trots att jag bara legat i två dygn å vart såååååå uttråkad ;)

2008-03-15 @ 23:59:49
Postat av: Znogge

Vilken sötnos!
Ha en bra söndag!

2008-03-16 @ 09:22:15
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Tussen

Hej hej!
Tittar in för att säga HEJ!
Kramizar!

2008-03-16 @ 19:09:40
Postat av: Liselott

In på min sida och kolla in utmaningen! Skrev precis hos Jenny och är säker på att du skulle gilla den också. Stor kram Liselott *let's be friends N not fight - fniss fniss*

2008-03-16 @ 20:00:26
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: Myra

Queen: Hon är verkligen brottsligt söt, den lilla. Och minst lika snäll.

Liselitt: Hon är så snäll, denna lilla, så jag tror du skulle kunna göra vad som helt med henne. Sålänge hon inte blir rädd eller får ont. Hon är schysst mot SmåMyrorna och låter dem hållas, så länge de är lugna och sansade. Blir de för hårdhänta eller livliga, så säger hon ifrån. Det har blivit ett och annat rivmärke och tom bitmärke, men inte utan anledning, och de lär sig Myrorna. :)
Barnrumpa passar mig bra! Gammeltant! :D

Märtagreta: Hahaha. Passa dig du, Spåkärring! Jag kämpar febrilt för att inte duka under, och det kan ge vemm som helst skavsår i örona!

Pulvia: Nej, jag har ju varit förskonad, liksom... Men jag har märkt av din frånvaro, och tänkt på dig. hoppas du mår bättre nu, jag får ta och maila dig, tror jag minsann. Eller ringa, om du bara fick tummen ur och får igång ip'n!! *hint, hint*

Znogge: Tack detsamma. :) (Ang helgen eller utseendet får du välja själv. :D)

Tussen: Då säger jag väl hej tillbaka då.

Liselitt: Kollat in utmaningen och fnittrar lite. Jag har inte packat upp några böcker än. Inte mer än SmåMyrornas skolböcker, och där finns det då inga 123 sidor... haha

2008-03-17 @ 23:31:04
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback