Glad Påsk III

Medan jag och SmåMyror avslutade söndagen på stranden

och på ett relativt tomt

men ack så roligt

nöjesfält,

så befann sig MyrPappa några timmar längre norrut

Och det var länge sedan jag skrattade så hjärtligt.

Moahahaaaa.

Sagt och Tyckt
Postat av: Nilla

Ha ha vad är det man säger skadeglädjen är den sanna glädjen..hihi

Postat av: Sarah

Stackars Maken. (skrattar lite ändå..) ;) Å andra sidan ser världen utanför mitt fönster ungefär likadan ut som på den nedersta bilden. Vintern har kommit, sisådär tre månader försent...

2008-03-24 @ 19:04:26
URL: http://cancan.blogg.se
Postat av: Kottemor

Hahahahahahahhaaahahaha
Ehrm, men stackars Myrpappan...
Kul ni hade så himla kul så det räckte
för hnm med!!:D
Hahahaa

Kram kram kram

2008-03-24 @ 23:01:52
URL: http://ilasprivatespace.blogspot.com/
Postat av: Malde

Kommer ofelbart att tänka på helgen feb-mars 1986, när jag var i London med jobbet, på diverse studiebesök och sammanträden. Nåja, vi hann med musikalbesök och pub också. Maken gjorde repövning uppe i Norrbotten. Den helgen hade de övning, dvs var ute i skog och mark och tältade... 30 grader kallt, kaminen värmde fötterna och håret frös nästan fast i tältduken... Maken var sjuk men fick vara kvar i fält, ähum tält... Jag drog vinstlotten över våra alternativ till helgvistelser kan jag tycka ;-) I och för sig hade vi båda alibin för Palmemordet tack vare våra olika aktiviteter, ifall det nu var någon som hade misstänkt oss...

2008-03-25 @ 00:15:13
URL: http://maldes.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback