Glad Påsk II

image231

Sagt och Tyckt
Postat av: Malde

Glad Påsk!

Tänker på dig just nu, för en stund sedan började en konsert från förra året med Amy Winehouse. Jag får inte titta på den, Maken bytte kanal. Talade om för honom att hade han varit MyrPappa och gjort samma sak, hade han fått smäll på fingrarna ;-)

Postat av: Myra

Malde: *asg* Ja, det är det minsta han hade fått! :D

2008-03-24 @ 09:55:33
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback