Awareness test

Har varit inne och stulat hos min favvis-Snubbe. Och nu utmanar jag er.

Har ni koll??

Sagt och Tyckt
Postat av: liselott

Letade som fan! Hahahahahahaha!!
Cool reklam!

Och hörru - varför har du ingen länk till min blogg för?? *morrar som en pitbullterrier* *fnittrar*

Kramis Liselitt (jaha, jag kanske borde lägga in för ett namnbyte...eller vad tycker du...*fnitter fnitter*)

Postat av: geddfish

Jag önskar en fortsatt fin och skön helg. Kram! /G

2008-03-29 @ 22:13:38
Postat av: Queen

Åhh när jag kör bil tittar jag sällan åt björnar som gör moonwalks, däremot tittar jag ofta på söta killar som bara ääääär...

2008-04-01 @ 11:30:26
URL: http://www.naturelllife.blogspot.com/
Postat av: Myra

Liselitt: Haha.
Soooorrry! *skäms* Jag är dålig på att ändra om bland länkarna numer - jag har ju alla mina favvisar på rss. Men du ska visst få hamna bland länkarna. Såklart!

Geddfish: Tack söta. Och detsamma, så här i efterskott. :)

Queen: Hahaha. Inte?? Det borde du göra!
Söta killar kan vara oerhört farligt. Man tappar koll på allt annat ju. ;)

2008-04-01 @ 16:41:13
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback