Who's laughing now?

Jag är i ett alldeles underbart förkylningsstadie. Jag nyser heeela tiden.
Varje nysning tar dessutom en hel evighet på sig, så Maken hinner både ropa på SmåMyrorna och skratta halvt ihjäl sig innan jag nyser. Och då skrattar såklart allihop. Än mer. Jag fattar inte vad som är så kul.

Nästa gång ska jag glömma att hålla för munnen. Och så ska JAG skratta istället.

Skrattar bäst som skrattar sist.

Sagt och Tyckt
Postat av: Foppalina

Använd Myrr eller liknande mot de skrattande myrorna så slutar de nog. ;-)

Krya på dig!

Postat av: Malde

Krya på dig!

2008-06-05 @ 23:09:58
URL: http://maldes.blogg.se/
Postat av: Myra

Foppalina: asg* Men. Tar jag inte livet av både dem och mig då?? :P



Malde: TAck, tack. Jag är på bättringsvägen redan. Kurerar mig som vanligt med envishet. :D

2008-06-06 @ 00:08:12
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback