Up, up, up we go

Fick med mig J på en alldeles underbar ridtur tidigare i kväll. Vi utforskade nya vägar, och hittade en bakväg upp på berget vid sanddynerna. Brant som satan, men det gör sig tyvärr inte riktigt rättvist i klippet. Inte heller kvalite´n gör sig något vidare, men vad är väl att vänta av mig på hästryggen med min rosa mobiltelefon. ;) Upp kom vi iaf. Och ni också.


Sagt och Tyckt
Postat av: Greger & Gertrud Gregorius

GRATULERAR!

Du har tagit dig vidare till imorgon!!!

DIN BLOGG ÄR TOPP10 i Sverige :-)

/GG


Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback