Kast med liten fölunge

Barbie och hennes mamma skulle till hingsten igår.
Barbie skulle inte gå in i den stora hemska lådan som mamma stod i.
Barbie gick inte ens i närheten.
Barbie sprang.

Barbie fick fångas och lyftas in i transporten.
Barbie och jag tyckte sådär om varandra just då.

Men annars är vi kompisar.
Bara inte just då.


Här är hon en vecka ungefär.
Hon är bra mycket större nu.
Grisen.

Sagt och Tyckt
Postat av: MissyElliot

Hi hi hi, det är som med ongar!

De gör som de vill ibland....

(jag skulle ge nästan vad som helst för att få se den kampen...)

garvar

Liten Myra lite större Barbie!

Postat av: nika

aweee....kast med liten fölunge..haha...jag kan se hur ni lyfter en liten pålle med låååånga ben. Dom är för söta. Vovvarna morrar på bra och har hur kul som helst. Jag ska filma när mina dingdongar håller på. den lilla låter som en symaskin eller en dirtbike på långt håll.

kram på er i sommaren

2008-06-10 @ 19:11:35
URL: http://simonslane.blogspot.com
Postat av: Liselott

Sött litet föl hörru! Gulligulligullig ju!!



Kram L



2008-06-10 @ 19:48:17
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: Myra

Missy: Ja, de gör fasen preciis som de vill! haha

Du hade säkert gjort som L. Hon stod en bit bort och skratta så hon grät. Fanskapet. Hon kunde väl hjälp till!



Nika: De låååånga benen ssprattlar bra. Och når långt! haha. Envisa fölskit.

Jaa, du måste filma dina med. Det är ju så kul att se. :)



Liselitt. Jasså. Nu är du kaxig va. Då det är en liten fölis. Annars är du ju RÄDD för hästar. leeer

2008-06-10 @ 22:57:12
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback