För många. Och för stora.

Imorse när Maken och jag spatserade genom hästhagen så tyckte jag allt att de såg lite annorlunda ut, pållarna. Jag kunde först inte sätta fingret på vad det var.
Hade de vuxit lite, kanske. Och möjligen bytt färg.
Jag förstod absolut ingenting.

Sen började jag räkna också.
Och förstod än mindre.
För. Sen när blev två fyra??

Kolla in inkräktarna. Damen till höger är huur stor som helst.



Nåväl. Fyra blev snart två igen.

Och jag har hjälp grannen att sätta upp nytt staket...

Sagt och Tyckt
Postat av: Tussen

Hej!

Nu jobbas det för fullt.... egen blogg och bloggvakt.... vilken insats! .)

Jag hinner knappt med min egen.... :(

2008-06-09 @ 21:40:04
Postat av: Kottemor

Det händer alltid så märkliga saker hos er...

Skulle inte bli förvånad om du kom ut en morgon och hästarna var rosa eller prickiga.

Nästan inte då.



Bara säga, jamen jaha, sånt händer i en Myrvärld:)

Det hade säkert funnits en jättelogisk förklaring,hahahaha



Pusselikramar

Postat av: Fia

Ja Myra är världens bästa bloggvakt, men nu snart så ska jag lyfta mig i kragen och ta tag i det igen.



Varför har ena hästen rånarluva?? Nog för att hö kostar, men...ändå?

2008-06-09 @ 23:51:04
URL: http://www.fiafilosoferar.blogspot.com
Postat av: TomasR

Äter inte dina hästar något? Eller är hagen gigantisk? Finns ju hur mycket som helst med blommor och gräs för dem att mumsa i sig!



Klart grannens pålar ville dit :)

2008-06-10 @ 09:38:20
Postat av: Myra

Tussen: Det går ju i perioder det där. Ibland hinner jag inte ens gå på toa... :P Just nu får jag se till att TA mig tid till bloggen, vilket oftast blir nån gång mellan 22 och 01... ZZzzZZzz



Kottemor: Haha. Jooo, det kanske det gör. *funderar Jag är ju så van, så jag höjer knappt på ögonbrynen längre. :D



Fia: Skulle inte du maskera dig om du var på stöldturne´? ;)



TomasR: Mina hästar äter på tok för mycket, därför har jag fått hägna av och bara ha dem 'i ena hörnet'. Dessa damer som var på besök hade såklart sett till att hamna på andra sidan staketet, där gräset alltid är grönare. :)

2008-06-10 @ 11:19:04
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback