Änglarna gråter åt Myra

Regnet strilar i jämn ström. Har så gjort i flera timmar och ska så göra större delen av dagen också. Med lite tur kanske det blir uppehåll när jag ska hämta SmåMyror från skolan. Men vem tror på det...?

Humöret är lågt idag, och har så varit ett par dagar. Inte enbart pga vädret, även om det nu hjälper till på bästa sätt att dra ner allt vad humör heter. Fick ett tråkigt besked i tisdags. Ett besked som påverkar mig enormt. På ett negativt sätt.

J, som har ridit Fru Silversvart sen mars -06, och som jag har sååå roligt med varenda gång, ska flytta. Flytta!
Och inte bara runt hörnet, utan ända till Rugby, England. England!! Det ligger ju flera timmar bort! Hur fan hade hon tänkt sig det här?

Vem ska nu förgylla mina ridturer med skratt och pubbesök?
Vem ska nu rida Fru Silversvart på ett sätt som tom får mig att bli avundsjuk?
Vem ska nu ringa och väcka mig vid fem-snåret om mornarna för att det är fint väder och det skulle
passa bra med en långtur?

Dumma, dumma J!

Sagt och Tyckt
Postat av: Liselott

Mmmm vad trist...



Förstår att du känner stor saknad.



Ni får helt enkelt hälsa på varandra. När ni kan.



Varma kramar L

Postat av: MissyElliot

åh, nej, så tråkigt.... Varför ska de komma på sådana dumma idéer? Hon ska ju bo n ära dig ju!!!!

:-(

2008-06-27 @ 11:37:49
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Kottemor

Hjärtat då.

Vi borde ha en par flaskor gott vin och

bo närmare och vara låga ihop.

Det hade inte funkat, hade fnittrat som småflickor;)



Önskar att lite trevligheter händer dig.

Det är ju iaf fredag!



Massvis med kramar o kärlek!!

2008-06-27 @ 14:57:19
URL: http://www.ilasprivatespace.blogspot.com
Postat av: Iah

Man har ju alltid vetat att folk kan komma på konstiga idéer. Men att flytta, flera timmar bort, från något som verkar så skojjigt och trevligt (du). Det låter som den konstigaste idéen på länge.

Du kan inte flytta efter och vara efterhängsen? ;)

2008-06-28 @ 10:11:08
URL: http://mangoolife.blogg.se/
Postat av: Iah

Myra, jag har stött på ditt problem...

"som barnet är livrädd för"

Har du kommit på någon smart lösning på vilket ordval man ska använda? Jag vill ju inte gärna byta ut ordet "barnet", men jag kan ju heller inte skriva "räddt". Eller? =/

2008-06-28 @ 12:04:43
URL: http://mangoolife.blogg.se/
Postat av: Myra

Liselitt: Ja, det kommer bli så satans tomt! Vi har sommaren på oss nu, och det tänker vi utnyttja till max. Hennes mamma och syskon bor ju kvar här i krokarna, så varje gång hon är här och hälsar på, så ska vi ut och rida. Alltid något att se fram emot. :)



Missy: Visst ÄR hon dum! Det sa jag till henne också. Hihi



Kottemor: hehe. Neej, det hade nog inte funkat. Inte i ditt sällskap. ;)



Iah: Haha. Det tar jag som en komplimang. :D

Men England lockar inte. Inte när jag bor så här vackert. Jag tycker det är hon som ska stanna! :P

Men om du ändå byter ut 'barnet'. Mot 'skitungen'! Det låter väl bra. (Som du märker har jag inte kommit på någon bra lösning på problemet... haha)

2008-06-28 @ 14:53:29
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback