Ändring, ändring, ändring

Jag har suttit på hästryggen idag. Mellan 10.20 till 14.35. Med en kort paus på tio minuter för hästbyte.
Det känns i benen...

Under tiden har det minsann hänt saker här på bloggen. Jag vet varken ut eller in, och skakar mest på huvudet.
Efter beskedet om att bloggar skulle röstas ut istället för fram, så var jag tveksam till om jag skulle vara med överhuvudtaget mer. Jag är kraftigt emot bortröstning. Det känns inte ok.
Morgonen blev dock lagom häktisk och jag hann inte skriva något inlägg om att jag bestämt mig för att hoppa av. Sedan får jag ett sms av MyrMormor som säger att röstningen är ändrat. Så ok. Då är jag på'att igen, och ringer Maken som rycker in och fixar ordning på torpet.
Men nu när jag kom hem så är allt ändrat igen!

Pga strulet tidigare idag med röstningsmodul och annat, så har juryn tagit beslutet att helt radera denna dagen och börja på ny kula imorgon, och då att man röstar fram sin favorit. Detta för att alla ska få samma chans. Vilket jag kan tycka är bra. Även om jag suckar lite över strulandet under dagen. Det ska vara roligt och smidigt, inte krångligt och dant.
Men, jag godtar deras ursäkt, och hoppas att ni också gör det.

Vill ni läsa om röstningar och ändringar så hittar ni juryn under följande länkar: (annars så kommer jag hålla er uppdaterade här, så fort något händer. Och det enda som händer hoppas jag är att jag får en fungerande röstlänk framåt tolvslaget. Annars går Myra ur tävlingen och lämnar walk over med huvudet högt. )

Mamsen

GuteGirl

Frk SparSmart

Karsten

Gregorius

Sagt och Tyckt
Postat av: mamsen

Jag vill oxå be om ursäkt!!

F´låt så mycket för allt strul!

Kram Mamsen

Postat av: Chitza

Sicket strul :(

Förstår att du lämnar tävlingen om det strular nå mer.

Om det funkelifunkar så röstar jag givetvis på dig.

beemar över en massör åt dig & dina ben!

Kram

2008-06-02 @ 20:04:42
URL: http://lifeaschitza.blogspot.com
Postat av: MissyElliot

Tycker det är bra att de raderar den här dagen och börjar om imorgon. Då är det nya tag och allt är precis som vanligt.

:-)

2008-06-02 @ 21:47:17
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Kottemor

Alltså, nu bidde jag lite förvirrad.

NU skulle jag slänga iväg blogginlägget mitt för

att du skulle få min röst också, ser du vad klockan är?!

Och så är det ändrat till imorgon?

Hmm.

Tokig jury, men vad gör man inte för dig söta Myra:)



Då får jag fixa och trixa imorgon, håll mig uppdaterad:)



Pusselikramar!

2008-06-02 @ 23:57:10
URL: http://ilasprivatespace.blogspot.com/
Postat av: Myra

Mamsen: Apologize accepted! :) Jag vet att ni kämpar för att göra det så bra som möjligt. Inte allt man rår över.



Chitza: Det funkelifunkar!! :D



Missy: Ja, de gjorde det absolut bästa av situationen. :)



Kottemor: Åh. Du bloggar om lilla mig. Söta du. Jag har uppdaterat nu, för nu är det ju eftermiddag! haha

2008-06-03 @ 14:24:38
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback