Ta vara på soltimmarna!

Klockan är åtta, det är ljust ute och jag ska dra till hästarna nu.
Solig dag är utlovad och jag ska ut och riiiida!

*ler med hela ansiktet*

Sagt och Tyckt
Postat av: Sabina

Låter ju fantastiskt härligt, har alltid velat kunna rida men det har liksom inte blivit av att jag har lärt mig. Var ju en handbollstjej när jag var "ung" (nu är man ju tant, jaaaa jag hänger upp mig på små saker=).)
Ha en alldeles, alldeles underbara dag då i solen på hästryggen.

Kram//S

2008-01-26 @ 09:34:03
Postat av: Catja

Dessa två ligister kan du gääärna få! Jag tar hunden in a heartbeat! Fan jävla kattjävlar har hållt mig vaken sedan 05.45. Tack för den, jag som inte har svårt att sova UTAN störningar då (ironi). Först var det den ena som lagt en stor hög nr2 på badrumsmattan (ingen tvättid fanns förrän på tisdag å det kommer främmat ikväll) sen var det den andra som har jamat skithögt med 20 minuters mellanrum fram tills nyss. När jag klev upp blev han tyst! Aaarrrggghhh!!

Postat av: Pulvia

SJälv ska man hoppa i löpardojjan och ge sig ut en runda i knappt 4 plusgrader och regn *ler INTE med hela ansiktet*

2008-01-26 @ 11:12:40
Postat av: Malde

I detta mulna väder passar det bättre att jag inviger min nya spis som jag fick installerad igår *ler med hela ansiktet*

2008-01-26 @ 11:34:55
URL: http://maldes.blogg.se
Postat av: Liselott

Njut av ridturen i solen! Här är det ingen sol framme, men det blir åtminstone ljusare för var dag som går. Alltid nåt. :)

Kramelikram Liselott

2008-01-26 @ 12:41:36
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: Synthloppan

Hoppas att du fick en bra dag!
Kram

2008-01-26 @ 16:06:07
URL: http://synthloppan.blogg.se
Postat av: Vickan

Vad härligt det låter. Sol.Hoppas att ni hade det mysigt på ridturen.

2008-01-26 @ 19:33:06
Postat av: Det Mörka Hotet

Även här är det soligt i dag: jippi!!!

2008-01-27 @ 10:40:18
URL: http://detmorkahotet.blogspot.com/
Postat av: Anna-Lys

Ännu soligare härrrr !!!!
Fast det får duga med att springa bredvid hunden eller ta en filosofisk paus vid stranden/hamnen.

2008-01-27 @ 12:24:46
URL: http://anna-lys.blogspot.com
Postat av: Liselott

Kikar in och önskar dig en trevlig söndag! *kramis*

2008-01-27 @ 14:31:39
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: Tussen

Söndag idag.
Så du har varit ute och ridit idag?
Det gjorde du rätt i!
Själv har jag roat mej med pilates och simlekis.

2008-01-27 @ 18:40:59
Postat av: nilla

Hej
Hoppas att du fick en skit tur i solen ,härligt..
Själv så har jag vart som besökande på sjukhuset i helgen så nu kliar det i hästtarmen....

2008-01-27 @ 19:58:50
URL: http://fnilla.blogg.se
Postat av: Kottemor

Åååh så härligt det låter!
Här har vi faktiskt också haft sol idag, en dag utan det förbaskade kalla regnet.
Så nu på kvällen blev det minusgrader och svinkallt.
Attans.
Jag fick iaf många bullar bakta som planerat, inte kunde man bryta ett löfte för lite sol även om soldagarna bara är typ 4-5 st per år...
grr

pussar o kramar!

2008-01-27 @ 22:03:56
URL: http://ilasprivatespace.blogspot.com/
Postat av: Myra

Sabina: Har ju inte ridit sen innan juk, så det var verkligen på tiden nu. Sååå underbart! :)
Tant? Har jag sagt det? Hehe

Catja: Haha. Nää, jag ångrar mig nog.
Gör det något?? Hihi

Pulvia: Det ÄR inte sunt att springa. Hur många gånger ska jag behöva säga det? Men du slapp kanske duscha då du kom hem? *ler fortfarande med hela ansiktet, men nu av annan anledning* :P

Malde: Jag skulle också vilja ha en ny spis. MEn jag väljer hästarna i första hand. ;)

Liselott: Om jag njöt! Och jag har varit ute varenda dag nu. Love it, love it, love it.

Synthloppan: Tack, det fick jag. Och söndagen var ÄNNU bättre. Tänk om det vore vår nu, vad glad jag hade varit.

Vickan: Det hade vi. Inte mycket slår en solig dag på hästryggen. :)

DMH: Härligt! Man är inte direkt bortskämd med solen nu...

Anna-Lys: Ja, ut och njut nu! Även om du inte har häst. :)

Liselott: Tack du. Detsamma. (så här i efterskott)

Tussen: Jodå, jag var ute på söndagen också.

Nilla: Hehe. Joo, jag tillbringar hellre dagen på hästryggen än på djukan. Vad var detta nu då??

Kottemor: Bullar!! Skickar du hit några, är du snäll! :)

2008-01-28 @ 18:21:22
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback