Ramstajm

Kim!!
Du hade åsikter om min ramsa.

Jag kan annat också.
This is for u, honey:

Fina ramsor kan jag många
även om de ej är långa
Funkar heller inte bra
när jag har en dålig da'
Fula ramsor utan vett
Rinner över tungan lätt
Passar bra i mun på mej
Då jag är en kaxig tjej


See!

:)

Sagt och Tyckt
Postat av: Kim M

Du, det var fint. :) Du är en riktig ramstant. Förlåt ramstös.

Postat av: Sarah

Bästa ramsan ever.. :)

Ang min bloggdesign... Jag skulle vilja ha en lite större textstorlek och en "egen" header. fast jag vet inte hur jag vill att det ska se ut egentligen. Men det vore toppen om du ville hjälpa!
kram

2008-01-10 @ 13:37:13
URL: http://cancan.blogg.se
Postat av: Myra

Kim: Be careful, Mr Naughty!! Tänk på vad du säger. ;)

Sarah: Hehe. MyrRamsor is da shit. :D
Jag mailar dig.

2008-01-13 @ 14:40:48
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback