My lovely weekend

Om gårdagen var solig, så var det bara förnamnet. Idag har det banne mig varit vårväder.
Tog mig återigen en morgontur med Herr Fux, och Herr Skimmel med ägare som sällskap. Renoverade sedan stall med L och Maken och bara njöt av det underbara vädret, medan SmåMyrorna for runt barbacka i hagen på Fru Silversvart.

Maken avslutade helgen med att bjuda sin MyrFamilj på KFC och bio.
Jag tyckte inte alls att den började bra, men sen kom jag på mig själv att sitta där med ett fånleende på läpparna och drömsk blick, och SmåMyrorna tyckte den var sååå bra.
Maken sa att den var lite väl cheesy, men han försöker nog bara hålla på sin manlighet.

Walt Disney's Enchanted

Sagt och Tyckt
Postat av: Malde

Det låter som en härlig helg! Som sagt var, MyrPappa försöker nog bara hålla på sin manlighet ;-)

Postat av: Nilla

Låter verkligen som en bra helg,tittat lite på pr för den där filmen den låter helt ok men om jag ska få dit mina grabbar får jag nog ljuga som en häst travar..må så gott

2008-01-28 @ 08:17:38
URL: http://fnilla.blogg.se
Postat av: Liselott

Den där filmen vill jag också se!! Ja ska väl försöka göra det så småningom.

Och jag vill också ha KFC! Men inte då - finns ju inte här i sverige...

Kram L

2008-01-28 @ 10:46:05
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: Liv

Härligt! Vi hade också sol igår och vi tog en härlig promenad i solen! :)

2008-01-28 @ 10:49:43
URL: http://blogg.aftonbladet.se/95
Postat av: vickan

Hallå!
Låter som ni haft en alldeles underbar dag. Filmen verkar himla bra den vill jag se med. Vet inte om jag gör bort mig om jag frågar vad KFC är men gör det i alla fall annars får jag ju inte veta vad det är. Vad är KFC? Ha det gott

2008-01-28 @ 13:00:14
Postat av: Myra

Malde: Ja, han kämpade tappert. Hihi

Nilla: Haha. Kan du inte låna någons dotter då? :P

Liselott: KFC är mums!

Liv: Jag såg det. Så härliga bilder. :)

Vickan: Den var sevärd, även om jag som sagt inte gillade den i början.
KFC står för Kentucky Fried Chicken. Snabbmatskedja som serverar kyckling i parti och minut. Finns inte i Sverige, så det är int sp konstigt om du missat den. :)

2008-01-28 @ 18:25:33
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback