Gabrielle

Innan bion började i lördags, så spelades det musik för fulla muggar i biografen. En gammal favvislåt dök upp och har suttit fast i huvudet sedan dess.

Gabrielle - Out of reach

Blir bara inte av med den.
Men so far så gör det ingenting.
Sålänge jag har den i huvudet låter det fasligt likt, och således lika bra.
När jag öppnar mun, blir det dock annat ljud i skällan.

Men det behöver vi inte orda om nu.
Inte senare heller.

Sagt och Tyckt
Postat av: TomasR

Ohh, inte den låt jag utav någon anledning trodde jag skulle få höra. Läste rubriken och kopplade helt annorlunda, till en låttitel med lite annan stavning, ja, annat namn.

Lamb - Gabriel
http://www.youtube.com/watch?v=XEUWFvT16f8
vacker, väldigt vacker.

2008-01-28 @ 19:57:29
Postat av: Tussen

Hej hopp i galopp! Eller nått.... *skratt*
Hur e läget?
Här hos mej i Svedala e de bara bra.

2008-01-28 @ 21:46:47
Postat av: Kim M

Så bra, så bra, så bra.
Och sorglig.
Jag vill ju vara glad.

Postat av: Emma

Ja, visst är den bra den låten!

Hoppas det är bra med Dig och tack för roliga mailet härom kvällen!

Kramar,
Emma

2008-01-29 @ 10:36:51
URL: http://allofm.blogspot.com
Postat av: Carita

Den e bra den. :)

2008-01-29 @ 15:14:01
Postat av: Myra

TomasR: Ja, den är också riktigt bra.

Tussen: Här är det också bra. Inget regn på flera dagar och livet leker.


Kim: Jätte, jätte, jätte bra! Men mindre bra om jag sumpade ditt goda humör!? Det vill jag inte vara skuld till. Så upp och hoppa, med dig. :)

Emma: überbra. :)

Carita: Nästan lika bra som du! :)

2008-01-29 @ 15:52:23
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback