Fulen hjälper till

Om jag helt plötsligt börjar redovisa flera tusen steg mer om dagarna,
så är det för att jag lyckats få ihop en fungerande anordning på Fulen.

En som sitter kvar.
Och inte nollställs.
Det är väl ändå inte fusk.
Jag tittar ju pa han, och blir trött bara av det. :)

5948

Sagt och Tyckt
Postat av: BagLady

Lyckliga dig!.........och lyckliga hundar! Jag kanske ska skaffa en stegräknare, så jag också får vara med

2008-01-09 @ 07:51:10
Postat av: Synthloppan

Igår fick jag ihop 9425 till kl 20.30. Och det blev inte så många till heller. Somnade tidigt.

Postat av: annika

Jättevackert landskap har dom att räkna steg i iallafall.

2008-01-09 @ 13:48:50
Postat av: Evelyn, i hemmet

Haha, du har så rätt i att man aldrig blir klar ;)
Vi har stadgat oss rätt bra och känner oss hemma båda två. Det är det viktigaste.

Det är ju mycket större än vi någonsin har haft förr, så möblerna räcker inte riktigt till, men man får ta det som det kommer!
KRAM!

2008-01-09 @ 16:39:18
URL: http://ihemmet.blogg.se
Postat av: Nilla

svar:Ha ha va skönt att höra att man inte är själv om att hundhår/katthår överallt....jag har två stora säckar i klädkammarn med hästtäcken jag måste tvätta de har stått där i en månad puuuu för många måsten...håller med dej soffan är skön ha det bra

2008-01-09 @ 18:19:55
URL: http://fnilla.blogg.se
Postat av: Sabina

Hahahahaha du är ju helknäpp å jag tycker det är skitkul.

2008-01-09 @ 20:18:55
Postat av: MissyElliot

hrm, jag får nog kolla i regelboken och se efter om det räknas!!!!

:-)

2008-01-09 @ 20:23:20
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Myra

BagLady: Ja, lyckliga oss! :) Men du har ju också traskat där. Eller gjorde vi inte det....?

Synthloppan: Hmm... Du är på benen mer än mig. Fasen. ;)

Annika: Ja, det har vi verkligen. Älskar naturen här omkring.

Evelyn: Nej, aldrig. haha
Bara mer eller mindre.

Nilla: En månad!! Oh. Mina har legat sen i våras.... *visslar och ser oskyldig ut*

Sabina: Ska jag tacka för den eller? ;)

MissyElliot: JAG sitter på regelboken! Det står att det funkar alldeles ypperligt med hundben, men ENBART om de heter Fulen på bloggen! :D

2008-01-09 @ 21:45:26
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback