Det var ju inte JAG som skulle...

N har börjat ta i med hårdhandskarna då det gäller att gå ner i vikt. Hon har bestämt sig för att gå ner ett stone till sommaren. Det är i runda slängar en sex kilo.

Hon är motiverad som bara den nu och kämpar som fan.
Jättebra, sa jag, du är duktig du. Jag hade då aldrig...

Men det skulle jag inte ha sagt.

Nu släpar hon med mig på raska powerwalkisar runt halva Walesiska kusten.
Varje dag.
Efter att jag ridit hästarna.

Jag är helt slut ju.

Sagt och Tyckt
Postat av: Liv

Förstår att du känner dig slut då! :o)

2008-01-29 @ 16:37:33
Postat av: Pulvia

Gött! Själv bestämde jag mig för en vecka sen och tamef*n, vågen visade -1,8 kg efter på pricken en vecka *wohoo* Sluta gnäll, du kommer bli såååå nöjd =)

2008-01-29 @ 16:51:42
Postat av: TomasR

Men vad trevligt. Då får du chansen att njuta av lite mer härlig god mat! Fast det har väl aldrig varit ditt problem som jag förstår det, att du äter för mycket.

2008-01-29 @ 17:01:58
Postat av: KarinBara

Men myra!! Jag har ju ingen bild av dig som sportig?! När började du sporta? Förutom ridningen?
Har du kommit ur form eller? ;)
Men det är ju bra med promenader, har jag hört...

Postat av: Sabina

Usch............Borde oxå, snart, efter att jag fått min "riktiga" semla=)

2008-01-29 @ 18:24:24
Postat av: Myra

Liv: Jag ver genomsvett då vi kom tillbaka. Hon älgar ju på som bara den med sina långa ben. Och så lilla jag på släp. haha

Pulvia: Du är ju också sån som tar tag i saker du besämmer dig för. Duktiga du! Bokat resa än?? ;)

TomasR: Maten ÄR ju mitt problem. Jag äter för tre. Minst. Men så har jag en omsättning som inte är av denna värld också. Nu måste jag väl äta än mer, för att inte försvinna... hihi

KarinBara: Helt rätt! Jag är inte ett dugg sportig. Var tom tvungen att kolla hur det stavades nu, för jag har ingen aning. ;)
Jag är alltid i form, om nu MyrForm räknas...

Sabina: Vad var det för fel på min semla!!?? VA!? :D

2008-01-29 @ 18:31:39
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Pulvia

Nope inte bokat än, inväntar datum för kalasande och dessuotm är jag rädd för at min nya blivande arbetsgivare kanske vill ha nåt liiiitet att säga till om (men det kommer inte bli för myckt inte;))

2008-01-30 @ 07:49:45
Postat av: Myra

Pulvia: Jag har fått papprena nu. Mailar dig. :)

2008-01-30 @ 11:04:56
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: MissyElliot

Ha ha ha, kan du ha! Räknar du stegen i huvudet nu eller....
*asgarv*

2008-01-30 @ 20:00:01
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback