When good things goes bad

I'm through with standin' in line
To clubs I'll never get in
It's like the bottom of the ninth
And I'm never gonna win
This life hasn't turned out
Quite the way I want it to be
(Tell me what you want)

I want a brand new house
On an episode of Cribs
And a bathroom I can play baseball in
And a king size tub big enough
For ten plus me
(Yea, So what you need)


En helt ok låt att ha på repeat i skallen. Nickelback rockar fett, och så också Myra.

Men någon gång under natten hände det något.
Något jag inte har en aning om hur det gick till.
Något som jag inte är nöjd med. Alls.

Hey, hey, I wanna be a rockstar
hade utan legal anledning förvandlats till

Hej hej, hemskt mycket hej!

Jag rockar inte längre.
Jag suger.

Sagt och Tyckt
Postat av: Cellenrebellen

*asgarvar* Hysteriskt roligt!!! Å du rockar visst bruden, hårt!!

Postat av: vickan

Den första låten var bra ju kan tänka mig att det är en låt som fastnar. Den andra låten är hemsk lol.

2008-02-03 @ 15:02:12
Postat av: Liselott

Hahahahahaha!! Rocka på du, girlie! Kan inte tänka mig att du INTE rockar! ;)

Kram L

PS. Jag gillar också Nickelback DS.

2008-02-04 @ 09:05:04
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback