Tidig sovmorgon

Första dagen på lovet.
SmåMyrorna har haft sleep over. Igen.
Inget på schemat förrän i em.
Bara Maken som skulle iväg på morgonkvisten.
Sovmorgonen hägrade.

Kvart i sju, vaknar jag.
Och kan omöjligt somna om.

Har varit på morgonpromenad med hundarna.
Ätit frukost framför Tv:n med MellanMyra och MyrKompis.

Den enda som får sovmorgon är LillMyra.

Men det är svårt att ligga och sova, då solen strålar från klarblå himmel.
Jag får se det så.
Jag får fler soltimmar, på det här viset.

Sagt och Tyckt
Postat av: Liselott

Och vill du öka på soltimmarna kan du ju alltid lägga dig under solariet! ;)

Hur ofta solar du? Jag solar en gång i veckan, varannan vecka om jag är sjuk (vilket jag nu har varit gud vet hur länge). Då i tjugo minuter. Men jag tycker att jag känner mig piggare faktiskt. Lite i alla fall. Dessutom har jag en ljusterapi-lampa hemma. Brukar dra på den en stund varje dag.

Här lyser solen med sin frånvaro (woops, snacka om motsägelsefullt skrivet! *LOL*).

Kramis Liselott

Postat av: MissyElliot

Aha, solen lyser lite på dig nu, efter allt regn!
Här är det faktiskt också sol och klarblå himmel idag. Man får mer energi när solen lyser lite...
:-)
Hoppas att ni får ett härligt lov!
(Jag har också lite sportlov denna vecka, ska bli så gött!)

2008-02-11 @ 10:43:34
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Sarah

Här lyser solen också och man blir sådär lycklig. :) Synd bara att jag är trött som få eftersom jag jobbade 6-11 idag på morgonen. Jag är morgonpigg men när man MÅSTE gå upp blir det helt plötsligt jobbigare.

2008-02-11 @ 11:29:45
URL: http://silvergreger.blogg.se
Postat av: Nilla

Det är härligt när solen lyser jag var ute med vovven på lunchpromis ..riktigt härligt

2008-02-11 @ 13:29:04
URL: http://fnilla.blogg.se
Postat av: Sess

Myra, du har gjort min dag ljusare igen! Har suttit och dregglat över Bruce så ungarna funderade om datorn hakat sig! Ha det gott i solen! Kram från en grå västkust och Sess

2008-02-11 @ 13:40:52
Postat av: Kottemor

Attans, typiskt.
Men säg när det inte är så?!!
Man behöver de vanliga (o)ljuden för att kunna
sova riktigt gott;)

En meningen o få dig o gråta:(

Många många många kramar!!

2008-02-11 @ 14:50:34
URL: http://ilasprivatespace.blogspot.com/
Postat av: nika

Hej därborta

Här ser vi ingen sol idag och det är askallt. Ser underbart ut där ni rider

2008-02-11 @ 15:20:19
URL: http://simonslane.blogspot.com/
Postat av: KarinBara

Massa sol här med, men idag är jag bara inne och skriver :) Känns bättre idag iallafall så imorgon ska jag börja ta lite promenader :P Har hört att frisk luft är bra!?..

2008-02-11 @ 16:33:46
URL: http://karinbarakarinbara.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback