Premiärtur

MellanMyra har varit med på sin första längre uteritt idag. Första gången utan att någon gått brevid. Hon var stolt som en tupp. Och kaxig till tusen. Skulle inte hålla sig vid mig inte, utan vara före. Långt före. Så fort jag kom ifatt så travade hon iväg.

Svårt bara, att höra vad hon sa, långt där framme. För tyst var hon då inte. Hon pratade heeela tiden! Oavbrutet. Var nog inte tyst fyra sekunder på hela rundan.
Jag undrar var hon fått det ifrån...?

Sagt och Tyckt
Postat av: nika

det där gick ju urfint...jag kunde höra henne tjattra lite svagt...hihi. Vilket underbart väder ni har därborta, skitavundsjuk blir jag ju

Postat av: Znogge

Inte så illa väl?!

2008-02-13 @ 19:52:25
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: BagLady

......jag tror att svadan är genetisk.....jag är närmare bestämt övertygad om detta....vad månde bliva av detta barn? Det är väl bara en tidsfråga innan småmyrorna har sin egen blogg....det ska bli spännande....

2008-02-13 @ 20:04:28
Postat av: netha

Men hallå, har ni med sol idag, härligt.
Underbara ridvägar har ni i varje fall, kanske skulle komma äver med mina och rida lite.
Underbart med sin egen första ridtur, förstår att hon är stolt!
Kramis idag på alla hjärtans dag, äsch, du kan väl få lite kramar vilken dag som helst. ;-)

2008-02-14 @ 09:27:56
URL: http://nethas.blogspot.com/
Postat av: Nilla

Ja de var väl en finhästrumpa..skratt skoja bara jag hörde inget att hon tjattrade men så är det ju de är aldrig tysta...Jag körde markarbete igår gick riktigt hyfsat...på tal om rumpor så masserade jag in red lotion på ländryggen och rumpan...han har haft mycket hoppning plus byte av sadel så lite känslig /öm är han
Ha det bra..

2008-02-14 @ 09:35:06
URL: http://fnilla.blogg.se
Postat av: Malde

Jag misstänker att hon är lik mor sin, har mina aningar om att MyrMamma också är bra på att prata!
;-)

2008-02-14 @ 21:34:42
URL: http://maldes.blogg.se
Postat av: Nathalie

Din heppa drar sig då inte för att vicka på rumpan iaf! ;D vilken fart i skritten, hehe. :)

2008-02-15 @ 18:39:25
URL: http://mrsbing.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback