Myra min Myra

Fyra gånger har jag loggat in för att skriva nåt.
Men antingen har hjärnar tagit semester, eller så är jag ovanligt tråkig idag.
Några inlägg blir det ju inte av'et.
Jag ger upp.
Ska titta på Mio min Mio istället.

Sagt och Tyckt
Postat av: KarinBara

Försökte kolla på Harry Potter och fången från Azkaban, men jag är ju ingen Harry Potter fan och tröttnade efter exakt 23 minuter..så nu sitter jag här och funderar starkt på om jag ska sova..är sååå trött..
Man är fasiken gammal och sliten när man vill sova halv nio en lördagkväll! :P Kram

Postat av: Liselott

Står det lite stilla i MyrHjärnan idag? Tomt på hjärnkontoret? Nåväl jag känner ju faktiskt igen det själv. Totalt blankt i pallet.

Har nu sett en skitdålig film "D-War" och slösat bort halva lördagskvällen. Jaja, man kan ju inte veta om filmer är bra när man köper dom.

See ya!
Kram L

2008-02-02 @ 22:03:06
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: Vickan

Jag känner verkligen igen mig. Inte roligt då hjärnan tagit semester. Men ibland edet välbehövligt.

2008-02-02 @ 22:38:27
Postat av: Sabina

Åååååååååå Mio min Mio....Den e bra den du.

2008-02-03 @ 19:31:59
URL: http://grewe.bogspot.com

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback