Hipp hipp hurra!

Ni sjunger väl lite för MyrMormor såhär på morgonkvisten?

Hon blir fasligt gammal idag.

Grattis mamma och tack för att du finns.
Du är bäst!

Sagt och Tyckt
Postat av: KarinBara

Med en enkel tulipan,uppå bemärkelseda'n
Jag har den äran,jag har den äran att gratulera!!!!

Grattis mysiga myrmormor!!!
Kramis

Postat av: Chitza

I dag är det ingen vanlig dag för det är Myrmormors födelsedag :)
Grattis Myrmormor!
Kramar

2008-02-05 @ 11:41:12
URL: http://lifeaschitza.blogspot.com
Postat av: BagLady

G R A T T I S!
Du är ju inte hemma ju.....!!! så detta är en himla bra idé att gratta dig på. Grattis till Myra också, som har en sån just mamma.

2008-02-05 @ 13:14:22
Postat av: Märtagreta

Stort grattis till Myrmormor! Hon är säkert en riktigt underbar och rolig människa, jag har en kusin som fyller år idag, och han är skvatt galen, jag älskar honom!
Kram till dig också!

2008-02-05 @ 13:39:00
URL: http://islanddragon.wordpress.com
Postat av: vickan

Grattis myrmormor. Hoppas att du får en underbar födelsedag. Hurra hurra hurra.

2008-02-05 @ 15:00:26
Postat av: Fia

Grattis, grattis myrmormor!!

2008-02-05 @ 17:10:46
Postat av: myrmormor

Jaja, så fasligt gammal blev jag ju inte, men faaaasligt glad o rörd över den fina sången framförd av mina ungdomsidoler och över alla goa kommentarer

2008-02-05 @ 20:51:38
Postat av: linda

Grattis myrmormor!!!

2008-02-05 @ 22:06:17
URL: http://angelinside,blogg.se
Postat av: Malde

Hurra för MyrMormor i efterskott! Har inte fått "låna" datorn av Lilla Sonen så jag har missat ett par dagar här... *muttrar*

2008-02-06 @ 19:54:38
URL: http://maldes.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback