Eller så gör man kyckling i lergryta.

Vi har lådor överallt.
Nästan.
Där vi inte har lådor har vi säckar.

Men vi närmar oss.
Vardagsrummet är klart. Badrummet är så gott som klart. Vårat sovrum, SmåMyrornas rum och köket är på god väg, om än lite rörigt.
Resten tänkte jag spara tills Jenny kommer. Hon kan gott göra lite nytta, tycker jag. Mitt naughty corner är i soffan med en bra film eller hos hästarna, och där befinner jag mig gärna om hon nu tycker jag ska det. ;)

Det var ingen Belly Bug som hälsade på, utan det lutar mer åt något virusaktigt som satt sig på balanssinnet. Som ju i sin tur gör att illamåendet blir ett faktum. Kroppen sa iaf till på skarpen häromdagen att jag minsann skulle ta det lite lugnt ett tag. Så det har jag gjort. I nästan två dagar. Det är länge för en Myra det, ska ni veta.
Idag är jag dock bättre och behöver inte längre hålla i mig då jag vinglat mig fram i slow motion. Jag har äntligen fått styrfarten tillbaka.

Internet is up'n runnin sen ett par dar, men Maken snor med sig min älskade laptop ner i studion om dagarna. Det är bara kortvarigt, medans hans egna är ute på äventyr, fast han bubblade något om att det var bra med datorfri MyrStack ett tag, så det finns tid till säckar och lådor. Jag vet inte riktigt vad han menar med det...

Sagt och Tyckt
Postat av: Karinbara

Skönt att höra att ni är på plats! Om än lite stökigt..Själv lever jag bland kartonger samtidigt som jag ska ha visning idag av radhuset!..tur att dom kommer ikväll så inte allt damm syns :P

Postat av: Chitza

Du har varit saknad!
Skönt att du är på bättringsvägen. Men lova att ändå ta det lugnt. Yrsel är inte att leka med.
Massor med kramar

2008-02-29 @ 14:22:48
URL: http://lifeaschitza.blogspot.com
Postat av: Fia

Vad skönt att se ett livstecken från dig!! Fortsätt nu att krya på dig så hörs vi snart. Kram!!

2008-02-29 @ 16:21:16
Postat av: Liselott

Lergrytor gillar jag. Förut lagade jag jättemycket mat i lergryta, det var längesen. Jag är inte så mycket för att laga mat överhuvudtaget. Det är ju himla tur att jag har en sambo som är som en riktig kock här i huset. Jag har det himla bra. :)

Stor kram Liselott

2008-02-29 @ 17:12:57
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: Sarah

haha. Men hallå! Du är ju kvinna! Du kan göra två saker samtidigt ju, blogga OCH plocka upp ur lådorna. Eller åtminstone blogga OCH kolla på när någon annan plockar ur lådorna åt dig. Om de inte plockar ur sig själva förstås.. ;)

2008-02-29 @ 20:18:53
URL: http://silvergreger.blogg.se
Postat av: Malde

Du har varit saknad! Jag blev riktigt orolig när jag läste att du var dålig, så det är skönt att se att du är på bättringsvägen. I övrigt håller jag med Sarah ;-)

2008-03-01 @ 00:14:13
URL: http://maldes.blogg.se
Postat av: Myra

KarinBara: Kartonger är underbart. NOT! Men snart är det över. Bara galna Chitza som väljer kartonglivet flera ggr i rad. :P


Chitza: Gulle. *smickrad* Har saknat er också jue. :) Jag tar det så lungt jag kan. Men Myror är inte byggda för att sitta still.

Fia: Tack du. Jag mår redan bättre. Trots förlusten! Hihihi

Liselott: Lergrytan kommer fram i perioder. Den har dammat ett tag, men använts två ggr på tre dagar nu. :)
Jag har det också himlans bra. Maken är en fena i köket, och vi delar ganska mycket på det.

Sarah: KLART JAG KAN!! Vad trodde du!? haha. Men det är svårt då datorn inte ens befinner sig på samma våning ju. ;)

Malde: Tack, söta. :)

2008-03-01 @ 22:35:35
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Märtagreta

Men hallå! Såna uttalanden som maken hänger sig åt är det dödsstraff på, vet han inte det???
Allt går mycket snabbare när man har en dator tillgänglig, hur många gånger har inte jag lyckats laga mat mycket snabbare t ex när jag bloggat samtidigt, så snabbt så saker och ting till och med kokat över i raketfart, det är verkligen ÖVERNATURLIGT hur fort det går när man bloggar samtidigt ju!

2008-03-02 @ 12:41:15
URL: http://islanddragon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback