Svenskradio?

Nämen Wales!
Nu spelas det både Abba, Robyn och Ace of Base på radion.
Vad är det här?

Sagt och Tyckt
Postat av: Liselott

Jamen det är ju bara för att jag har ringt in till radion i Wales och önskat BARA svenska låtar åt dig! Nästa låt blir av Midi, Maxi & Efti. *fnittrar*

Postat av: Asfaltmamman

Åååhhh neeej...får en hemsk flashback till en gammal några-veckors-flamma för en sisådär 7-8 år sedan. Han skulle demonstrera sina nya högtalare i bilen på parkeringen utanför mitt hus (parkeringen ligger öppen för alla att se i huset och dessutom bara några meter ifrån portarna) när han skulle droppa av mig. Och som han brände på med volym och vad spelade han? Joho då...Ace of Base..."all that she wants is another baby..."

Fy satan vad pinsamt det var!

2008-04-02 @ 23:06:57
URL: http://albyhills.blogspot.com/
Postat av: Liselott

Nå, dök Midi, Maxi & Efti upp eller? *fnitter*
Kanske inte...testar med att skicka in en önskan till...vad sägs om Lili & Susie? Eller...låt mig se här...hm...Christer Sjögrens "I love Europe"! *asg!*

2008-04-03 @ 10:54:55
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: Myra

Liselitt: BAH!!

Asfaltis: hahahaha. Jag tror jag döööör!

Liselitt: Näääää! Det gjorde de inte. Och SLUTA RING OCH ÖNSKA!!! *lol*

2008-04-03 @ 23:58:34
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback