Som i dimma

Först hittade jag inte stranden.


Även om jag visste att den var där.
Man ser bara spåren av den.

När jag äntligen kom dit så hittade jag inte vattnet.


Även om jag visste att det var där.
Man ser bara spåren av det.

Och sen kunde jag inte hitta hunden.


Även om jag visste att han var där.
Man ser bara spåren efter honom.

Sagt och Tyckt
Postat av: Pulvia

Fulen i ett nötskal (och kotroll-behovs-Myra oxå för den delen *duckar*) F ö så väntar jag ju på att få kalasdatum och anställning för att begära ledigt =)

2008-04-04 @ 16:09:08
Postat av: TomasR

Mmhh, är det verkligen ett så stort problem med att de snor bilder från bloggen att du måste ha en stor vattenstämpel (om man kan kalla det det) på dina bilder?
Bilderna är ju ack så små, väl ingen som kan göra något intressant med dem? Eller?

2008-04-04 @ 16:30:11
Postat av: Queen

Tur att ditt söta huvud sitter fast på halsen, så du hittar det! *duckar och springer fort som f*n)
:P

Postat av: nika

slänger in några muffins och önskar en skön helg
kram

2008-04-04 @ 19:26:00
URL: http://simonslane.blogspot.com/
Postat av: vickan

Vad mysiga bilder. Vilken busig liten vovve. Han verkar söt och go. Ha en trevlig helg.

2008-04-04 @ 19:47:33
Postat av: Nilla

Hej
Härliga bilder..du är duktig att ta kort..själv är jag slut har haft träning med hästen ibland undrar man vem som jobbar mest hhaaaa...

2008-04-04 @ 21:40:41
URL: http://fnilla.blogg.se
Postat av: Liselott

Och hur gick det sen? Kom du hem överhuvudtaget eller har du gått vilse i dimman, badat med den försvunne hunden? *asg!!*

Eller fick du hem fel hund kanske? En stor Afghanhund istället för vaddetnuärförras på din hund. Hahahahahaha!!

Du har svar i min blogg!

Där du har kommenterat menar jag. ;))

Kramis L

2008-04-04 @ 22:21:27
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: Kim M

Ibland är ju saker och ting inte vad man först tror.
Ibland blir man överraskad. Oftast inte.

2008-04-05 @ 08:12:27
URL: http://kimmilrell.se
Postat av: Märtagreta

Så även ni hade dimman... det är nåt visst med dimfoton, här är det dock idag mer än dimma, gråhet fylld av små, små regndroppar. Där fick jag för att jag prioriterade bort att ta in tvätten igår... så gör jag lite för ofta.
Kram på dig!

2008-04-05 @ 09:15:24
URL: http://islanddragon.wordpress.com
Postat av: Myra

Pulvia: Kontroll-behovs-Myra!? VEM är det!? *visslar*
Jag har då inte koll på något kalasdatum... *harkel*

TomasR: Jaaa, tyvärr är det fulstölder lite här och där. Men jag har nu hittat en bättre stämpel, som inte fuckar upp bilderna helt och hållet.
Sorry. :/

Queen: Hörredudu! Pass opp! :D

Nika: Haha Så det fanns några kvar iaf! ;)

Vickan: Han är vansinnigt söt. När han inte syns! Moahahaa

Nilla: Tack du. Jaa, det är då inte alltid hästen som svettas mest. hahaha

Liselitt: Vilse i pannkakan heter det. Inte vilse i dimman! *asg*

Kim M: Så sant, så sant. Du är så klok så. ;)

Märtagreta: Vi har haft dimma varannan dag. Helskumt. Idag är det sol igen. :)

2008-04-05 @ 12:48:34
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback