Nyhetslunch med Myra

Kortade ner min hästtid idag till endast två timmar, och var hemma redan före elva igen. Tusan vad lång dagen blev! Hade jag bara gjort det jag skulle, så hade lyan varit i topptrim vid det här laget. Istället sitter och får i mig lite lunch samtidigt som jag far runt bland diverse tidningar på nätet.

Läser att
Anders Eklund grät under förhören då han berättade hur han tog stryptag på Engla. Jaha! Ska man tycka synd om den fan!? Jag skiter väl fullständigt i om han gråter och får dåligt samvete. Det är så dags nu det. Dumfan.
Jag lovar, att vad som än händer denna människa, så kommer jag aldrig tycka synd om honom. Aldrig någonsin. Han kan ändå aldrig få det straff han förtjänar.
Han har tagit livet av Engla. Och Pernilla. (Och hur många fler..?) Den skulden kan han aldrig betala tillbaka. Och jag tycker då fan inte att han är värd att se dagens ljus igen. Få människor väcker hat och ilska i mig. Han är en av dem som lyckats. Och det med råge.

Jag läser också om våra värsta hälsomissar i barnfamiljen.
Att barn till gifta föräldrar får bättre betyg.
Och att män inte bör vara med under förlossningen.
Dessutom ska jag få ordning på SmåMyrorna.

Ja jisses.

Ni förstår ju hur uttråkad jag är.
Why oh why, stannade jag inte kvar hos hästarna lite till.

Ja just ja.
Det var ju för att jag skulle göra annat.
Kanske skulle ta och göra det. Nu typ.

Städa, var det ja...




Sista chansen!!! Fram tom 23.59 inatt;

(Myras Mysterier är nominerad till Veckans Blogg - som kan leda till Årets Blogg 2008!!
Röstar gör ni som en kommentar under det här inlägget.
Ni måste skriva i ERAT namn, och ERAN mail- eller bloggadress. Sedan skriver ni i själva kommentaren vilken blogg ni röstar på. Mig då, såklart. ;) 'Röstkommentarerna' kommer inte visas förrän i slutet på veckan.
Ni som röstat och använt er av min bloggadress kommer inte räknas... Och dessutom får jag ju tillsägelse. Vad ÄR ni för ena läsare va? Hahaha
Ni har rätt att lägga en röst per dag, så in med er varendaste dag och rösta! )

Sagt och Tyckt
Postat av: MissyElliot

Ja, ja, ja, nu får du sluta att tjata. Jag har röstat varje dag.... jag kan inte göra mer...
:-)

Postat av: Chitza

Tycker inte heller synd om det där fanskapet. Inte på en fläck.

Ska in och rösta strax.

Koppp

2008-04-17 @ 15:48:23
URL: http://lifeaschitza.blogspot.com
Postat av: tza

Har nu lagt min röst - hoppas jag gjorde rätt. Håller tummar å tår! Kram

2008-04-17 @ 20:32:09
URL: http://lifeaschitza.blogspot.com
Postat av: Chitza

Å helt plötsligt glömmer jag bort Chi...*s*
Good luck!
:)

2008-04-17 @ 20:33:35
URL: http://lifeaschitza.blogspot.com
Postat av: vickan

J afy för allt elände med den där hemska karln som gjort dessa mord. Hoppas att du vinner.

2008-04-17 @ 22:13:37
Postat av: Det Mörka Hotet

Klart jag skall rösta på dig, men vad får jag för det: en Ford GT, en tavla av Botticelli eller en helkväll med Sade Adu?

(Det kostar - att ligga på topp...!)

2008-04-17 @ 22:28:43
URL: http://detmorkahotet.blogspot.com/
Postat av: Myra

Missy: Jag måste ju tjata. Så du inte kan med att glömma! :D

Chitza: Nej, fy fan för sådana som han!
KOPPP! Virrpanna.... :)

Vickan: Känner sån avsmak när jag ser honom. *morrar*
Hoppas kan man alltid. Vi får se hur det går. Det är ju upp till er läsare! :)

DMH: SAMUEL!! Hahaha. Din skitstövel!
Men jag lovar, jag hade gett dig både en Ford och en helHELG med Sade, om du bara hade röstat VARJE dag!
Hehe.

2008-04-17 @ 22:49:43
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Sabina

Ja vilken jävla IDIOT den där Anders, ful är han oxå, blääää. Nä det finns inte tillräckligt många år i det här livet för att hans straff ska kännas någonsådär okej.

Jasså kan man rösta på dig, hmmmm....Kanske man ska göra det då=)

Ha en trevlig helg, Kraaaaaaaaam//S

2008-04-18 @ 07:51:39
URL: http://grewe.blogspot.com
Postat av: Kim M

Och ful är han så klart också.

Hoppas du fick något VETTIGT gjort till slut. ;)

2008-04-18 @ 09:22:35
URL: http://kimmilrell.se
Postat av: Myra

Sabina: Jag mår illa bara jag tänker på fanskapet. :(
Vaddå KANSKE!!? Va!? :P

Kim M: Ful som stryk.
Vettigt? Klart jag fick massa vettigt gjort. Placerade mig vid spisen och gjorde kyckling i lergryta. Indränkt i vitlök och örter. Syndigt gott, men du hade ju inte ätit ändå... ;)

2008-04-18 @ 10:53:56
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Det Mörka Hotet

Och det säger du NU...!

...inte undra på att jag och pimplar whisky hela dagarna...det är DITT fel...!

2008-04-18 @ 12:31:09
URL: http://detmorkahotet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback