LillMyra vs MyrMormor

Innan vi skulle gå och lägga oss igår fick LillMyra tag på sin mormor på skype, och delade med sig av dagens traumatiska händelse.

LillMyra: Hej det är LillMyra
Myrmormor: hej
LillMyra: det är LillMyra 'mellannamn' 'mellannamn' MyrStack
Myrmormor: hej det här är mormor MyrMormor 'mellannamn' MyrStack
LillMyra: :@ i am not happy
Myrmormor: varför är du inte glad?
LillMyra: i got stuck in the stairs
LillMyra: och mamma skrattade åt mej
Myrmormor: jag undrar hur man gör för att fastna i en trappa...
LillMyra: va tyst mormor
Myrmormor: sorry
LillMyra: blablabla
Myrmormor: hur gick det till?
Myrmormor: hur kom du loss?
LillMyra: man stoppar in benet testa du
Myrmormor: vågar inte. Man kan ju fastna
LillMyra: mamma drog och pappa puttade
Myrmormor: satt hela du fast? Både armar och ben?
LillMyra: nej bara benet
Myrmormor: har du ont?
LillMyra: nej
LillMyra: bara då
Myrmormor: vilken tur att det onda gick över
Myrmormor: du får hålla dig undan från trappor
LillMyra: va tyst
Myrmormor: sorry igen
LillMyra: :x
Myrmormor: (smirk)
LillMyra: whatever

Något säger mig att hon inte alltid håller med och respekterar sin mormor, eller är fullt nöjd med hur mamman tidigare tacklade situationen...

Sagt och Tyckt
Postat av: Liselott

Hon håller på att växa upp och vill bestämma själv märker jag. Och då hinner man inte respektera alla ;))

Rolig dialog mellan henne och mormor. *fniss fniss*

Kramis Liselott

Postat av: Myra

Liselitt: Haha. Nog försöker hon växa upp alltid. Liten. :)

2008-04-27 @ 15:59:16
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback