Efterdyningar och skrymmande paket

Om det är efterdyningar efter helgens mående, eller annan form av infektion som spökar i kroppen, vet jag inte. Är inte intresserad heller. Bara allmänt trött och irriterad på att inte vara på topp.
Herr Fux tog tillfället i akt idag, då jag satt där på hästryggen och var sådär lagom ofokuserad, och har både plogat sig fram som en isbrytare, stegrat sig och gjort piruetter. Hade han inte varit så skrymmande och dyr i frakt så hade jag sålt han på Ebay.

Sagt och Tyckt
Postat av: Plogflickan

Jasså du har en herr fux... *ler*
Jag har en farbror röd med ljus man och svans, nu så är han uppfixad, inför Valborg!
Ha en trvlig helg!

Postat av: Malde

Jahaja, så Herr Fux kan också bete sig som en tonåring ;-)

2008-04-30 @ 22:03:33
URL: http://maldes.blogg.se
Postat av: barbro

vårkänslor vettö, vårkänslor... Firre behåller vi så länge som det perfekta hemmet inte dyker upp.
B

2008-04-30 @ 23:19:37
URL: http://hastbacken.zoomin.se
Postat av: Liselott

Är du riktigt säker på att han inte skulle få rum då? Du kan säkerligen testa att lägga ut en annons på Ebay *fnittrar*

Kram Liselott

2008-05-02 @ 10:54:07
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback