April, april till Fulen

Allas vårat aprilskämt - alias Fulen - blir inte mindre än fyra år dagen till ära.
Fortfarande lika korkad, fortfarande lika tjockskallig och fortfarande lika bedårande ful. Bara ett år äldre på pappret.




Går det att formatera om han? Köpa lite ramminne? Uppgradera?
Eller är allt hopp hopplöst ute...?

Sagt och Tyckt
Postat av: BagLady

Du är ju iallafall min Darling! (din sk "Fulen alltså)

2008-04-01 @ 23:23:23
Postat av: myrmormor

Denna hund... Du får väl krama honom från mig.

2008-04-01 @ 23:24:38
Postat av: Asfaltmamman

Aouuwwwvoffvofffwohoohooffff, brölar Concrete. Det betyder "Grattis på födelsedagen" på Albyitiskt förortshundslang :o).

Kram från Asfalten

Postat av: SnubbeliBubbeliBubbeli-POP!

Tack för pushen!
Det behövs mer än någonsin, ska du veta.

Fulen är det vackraste fula jag någonsin skådat. Jag tror inte att han är särskilt korkad egentligen, bara att han försöker härma sina ägare. Sådan hund, sådan... ja, du vet.

Har ni tänkt på det någon gång, eller...?

*Flin*

2008-04-02 @ 04:55:04
URL: http://snubben.wordpress.com
Postat av: Märtagreta

NÄR, (inte OM utan NÄR) jag hälsar på hos er, kommer vi bli seriöst kära, ja, jag och Fulen alltså ;-) Han har själ, han har charm och han är ... ja, ful så han är snygg. Grattis i efterskott, första april är en bra dag att gå in i livet, eller ta nya steg i livet!

2008-04-02 @ 07:16:45
URL: http://islanddragon.wordpress.com
Postat av: Jill

Jag tycker han ser helt perfekt ut. =)

2008-04-02 @ 08:06:29
Postat av: Nilla

Fulen är söt...det känns som jag aldrig kommer att blogga i kapp för det har hänt så mycket...plus att jag har ju inte tid..det har vart mycket häst på sistone barnen är skitglada att mamma inte kommer att åka till hästen idag...

2008-04-02 @ 08:33:03
URL: http://fnilla.blogg.se
Postat av: Chitza

Skakar tass med Fulen och utbringar ett fyrfotaleve!
Vov! VovVov! VovVovVov! VoveliVovVov!

2008-04-02 @ 08:49:51
URL: http://lifeaschitza.blogspot.com
Postat av: Lotta

han är ju uuuuuuuuuuuuuuur söööööööööööööt!

2008-04-02 @ 09:08:16
URL: http://www.gottablandat.wordpress.com
Postat av: Queen

Sötaste fulen!!! Massa grattis pussar och kramar på honom!!

2008-04-02 @ 09:39:38
URL: http://www.naturelllife.blogspot.com/
Postat av: Liselott

Underbara bilder! Men jag tycker att Fulen är riktigt söt faktiskt. Gillar första bilden, innan jag såg vad det var så trodde jag att du höll i en konstig "duvetvadjagmenarsåndärmanlignakensak". Hahahahahahaha!! Sen när jag klickade upp bilden (efter att ha försökt några gånger - måste vara något fel på mitt klick-finger - men guuud det där lät ju helt sjukt! KLICK-finger!! hahahahaha!!) såg jag ju att det var en vovve! ;))

Kramis L

2008-04-02 @ 11:14:46
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: vickan

Han är ju söt ju. Vilka fina bilder på vovven. De är ju för goa. Ha en fortsatt bra dag.

2008-04-02 @ 13:11:00
Postat av: Myra

BagLady: Jaaa, han är din Darling. Pratar fortfarande om din matlagning! ;)

MyrMormor: Haha. Jag kan inte krama honom, då fastnar han på mig. I flera dar!

Asfaltis: YYYEEEEEYYYYY!!! I JUST LOVE THAT UR BACK!!
Fulen hälsar tillbaka på walesisk slang, och inte ens jag kan tyda det... ;)

SnubbeLubben: Klart jag pushar!! *putt, putt*
Det där sista förstår jag inte riktigt. Vad menar du egentligen....? :P

Märtagreta: NÄR! När är bra. :D Fulen kommer ÄLSKA dig. Mer och intensivare än du anar. hahah

Jill: Han är nog perfekt. För att vara den han är. Tror jag. Inbillar jag mig. Hoppas jag på. Annars bidde det nåt fel i tillverkningen.... :P

Nilla: Nej, man hinner inte blogga ifatt sig. Inte på så länge. Man får ta det som det kommer. :)

Chitza: Fulen pussas tillbaka!

Lotta: Näääääää, det är han ju inte! Man kan ju inte heta Söten heller! *asg*

Queen: Han kommer gå av på mitten av all uppmärksamhet! Back off, people!!

Liselitt: Du har porrig fantasi!!! Fyyy. Hahaha.
Det är ju så jag rodnar! (joodå, jag KAN rodna)

Vickan: Inte söt på en fläck! Men ganska go ändå. Ibland. :P

2008-04-02 @ 20:15:01
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Nathalie

aaw, grattis i efterskott Fulen! :)

2008-04-04 @ 10:44:52

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback