Nattliga funderingar.

Har ni tänkt på vad allt funkar bra i alla Hollywoodfilmer?
De vaknar snygga i håret och färdigsminkade. De behöver inte träna för att hålla sig i form. De behöver aldrig (eller iaf sällan) tanka bilen. Två knapptryckningar på datorn och de får fram precis vad de vill ha. Det finns alltid bra program på Tv:n.
Osv, osv.

Men kuddarna! De kan banne mig inte köpa kuddar av bra kvalite´. De går ju alltid sönder hur lätt som helst och det flyger fjädrar över hela rummet.
Och inte behöver de städa upp det själva heller, utan det gör hushållerskan.

Jag vaknar då inte vacker. Inte håller jag hullet av bara farten heller. Bilen dricker alldeles för mycket soppa och gudarna ska veta att datorn inte alltid gör som jag vill. Och jag har endast ett program jag tycker är värt att följa på Tv.

Men kuddarna! De håller minsann. Jag har slagit Maken både gul och blå, men inte fan flyger det några fjädrar i sovrummet inte.
Kanske lika bra, för inte har jag råd med nån hushållerska.

Sagt och Tyckt
Postat av: barbro

Vad menar du? Jag kliver upp varje morgon som en sann drottning av skönhet. Inget ruffs i mitt hår inte.....Sminket sitter ven det perfekt såklart HAHAHAHAHAHA
B

Postat av: Jenny

HHar vi inte pratat om det dar med att slass? Du ska vara ett foredome Myra. Hor du det? Ett FOREDOME!
;)

2007-09-29 @ 13:04:29
URL: http://jennythenanny.blogspot.com
Postat av: Kim M

Ja, visst är det konstigt!
De borde be hushållerskan sy en extra söm runt alla kuddar.

2007-09-30 @ 11:43:21
URL: http://kimmilrell.se
Postat av: Fröken K

MEN!! jag är underbart vacker varje morgon jag kliver upp ur sängen, behöver aldrig röra en fena för att behålla min slanka fina kropp, Bilen tankas av sig själv och min dator ska vi inte prata om..DESSUTOM håller mina kuddar!!!
Jag förstår inte alls vilken värld du lever i...konstigt..
:P
Håller dessutom med Jenny! Inte slåss myra!!

2007-09-30 @ 16:02:09
URL: http://frokenk.blogspot.com
Postat av: Myra

B: Jag tror du luuuuuras! :D
.
Jenny: Fördömd??
.
Kim: Absolut. Det är väl det minsta man kan begära!
.
Frk K: Hmmmm.... Ok. Jag slutar slåss. På ett vilkor: At du slutar lu-hu-huras! :D

2007-10-02 @ 12:27:48
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Fia

Tror faktiskt att du har aningens för mycket fritid om du sitter och funderar påå sånt! *asg*

2007-10-15 @ 07:28:08
Postat av: Myra

Fia: Haha. Var får du det ifrån? Mig veterligen så har du knasiga funderingar för dig du med, och då jobbar du. :P

2007-10-15 @ 17:01:28
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback