Inget fel på fantasin, iaf.

Inatt sprang jag omkring bland rabatterna och på gångvägen utanför ett bostadshus och samlade marsvin, som jag sedan gav till väntande personer i en stor droska.
Hur ska jag tolka det?


(\__/)
(='.'=)
(")_(")


(Jag kan inte göra marsvin, så det får bli en kanin istället.)

Sagt och Tyckt
Postat av: Britt-Marie

Fantasifulla drömbilder må jag säga.
Att jaga något eller någon betyder att du bör/kommer att hitta drastiska lösningar på dina problem.
Smådjur: utökning av familjen, nya ansvar i hemmet.
Okända platser handlar om sådant du gör sällan.
Okända människor - drömmen handlar om din image och hur "alla andra" upplever dig.

Postat av: RackarTuss

Tjipp - inte lyssnat än (vågar man erkänna?
URGULLIG liten kaning *skratt*
(u got mail)

Postat av: Myra

Britt-Marie: Hmmm.... Nu fick jag lite att fundilera över. ;) Tack för infon. :)
.
RackarTuss: Du MÅSTE lyssna! :D
Mail!? *skyndar dit*

2007-09-23 @ 23:18:51
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: fi

GAPSKRATT!! Det är BARA du som drömmer sånt! HAHA

2007-09-24 @ 06:49:30
Postat av: Myra

Fi: Tjutt upp! ;)

2007-09-24 @ 09:49:14
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: jill

Jag vågar heller aldrig försöka tolka mina drömmar...

2007-09-24 @ 19:31:47
URL: http://wegerup.blogspot.com

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback