Var har ni tagit vägen?

Under gårdagen var ni 77 stycken som var här och smög. 6 av er gav sig tillkänna.
Idag, so far, har ni varit 79 på besök, och en, EN, har lämnat spår efter sig. Det är den störtsköna
Ivana och jag passar på att använda mig av hennes ord, även om jag inte är lika aggressiv (Moahahaha) som hon var just då hon plitade ner detta. :P

Sagt och Tyckt
Postat av: Anonym

For att folk ar for lata! Tyvarr...

Du minns val sagan om en sockerkaka som alla ville ata, men ingen vill sa eller skorda (ursakta mina boktaver utan prickar).

Postat av: Myrmormor

Här är jag!

2007-10-23 @ 22:51:44
Postat av: Sess

God morgon! Är ju här och tittar till dig varje morgon när jag kommit från jobbet, av naturliga orsaker är jag liiite trött och bokstäverna är inte riktigt mina vänner då.. Men puss och kram och ha en bra dag!

2007-10-24 @ 08:50:04
Postat av: BagLady

Hej o hå! Strålande sol idag också!...och kantareller kvar i skogen!....är du liite sugen på en knäckemacka med brynta svampar?

2007-10-24 @ 11:32:17
Postat av: Kim M

Vi kanske är fluktare!
Och fönstertittare.

2007-10-24 @ 12:38:44
URL: http://kimmilrell.se
Postat av: Vickan

Hittade denna bloggen genom bloggportalen. Den verkar rolig och kommer att följa den framöver.

2007-10-24 @ 13:11:28
URL: http://beautyminds.com/
Postat av: Blue

Mja... jag brukar väl slänga ner en kommentar... fast i ärlighetens namn inte varenda gång...

Jag har ju precis ältat ungefär samma sak.. fast där kommentarerna bara är crap liksom... typ hej hej kolla in min blogg...

Där det så übertydligt syns att de inte läst ett ord av vad jag bloggat om...

Nåja... jag har kommenterat nu... hihi

2007-10-24 @ 16:14:10
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
Postat av: Myra

Queen: Välkommen. Visst ligger det mycket i det. Tråkigt bara, när det drabbar mig. ;)
.
MyrMormor: Där är du, ja. Du var på skype också. Och Betapet. Can't get rid of you! :P
.
Sess: Haha. Skriver du vimsigt om mornarna? Det kanske är det som behövs för att få mig upp ur sängen smidigare. ;)
.
BagLady: Lite!? GALET stämmer bättre. *vill ha, vill ha, vill ha* Visst är hösten underbar iår!
.
Kim: Oh, you piece of naughtyness! ;)
.
Vickan: Välkommen till MyrStacken. Det är ungefär lika rörigt som det låter, men dörrarna står alltid öppna. Hoppas du ska trivas. :)
.
Blue: Åh, du ska inte ta åt dig. Du kommenterar nog mer hos mig, än jag gör hos dig. *skäms lite*

2007-10-24 @ 16:18:59
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Jenny

Jag blir ju bara ignorerad nar jag kommenterar sa... *hulkar*

2007-10-24 @ 19:38:48
URL: http://jennythenanny.blogspot.com
Postat av: Fröken K

Och här är jag..men vi har ju haft annan kontakt lite under tiden :)
Dessutom vet du vad jag har gjort idag?!
Jag har varit på korpen och tränat en timmas styrketräning!!! Så nu ska jag fortsätta träna 3 ggr i veckan :)

2007-10-24 @ 20:38:06
URL: http://frokenk.blogspot.com
Postat av: Fi

Jag måste erkänna att jag ofta läser utan att kommentera men det beror endast på min slöa dator och att man måste skriva i den där bokstavs/siffer kombinationen! *skyller ifrån mig allt jag kan och skäms* :( HA det bäst!

2007-10-25 @ 06:26:51
Postat av: Myra

Jenny: Ja. haha. Det där kommer jag väl få äta mig mätt på både en och två gånger. *skäms* Men du ÄR ju så liten och försynt så att du knappt märks... :D
.
Fröken K: Åh, har du. Du är duktig. Jag skulle också ta tag i nåt sånd där. Kanske. Sen. Eller inte. ;)
.
Fi: Hmmm. Skämmes på sig! *blänger* Men jag gillar dig ändå! :)

2007-10-25 @ 12:00:22
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: MissyElliot

Håller helt med. Det är konstigt att så många gör ett besök, men att så få kan bemöda sig med att slänga ur sig en liten kommentar.
Nä, kommentera mera, det gör ju den som äger bloggen så glad:
Ha en go dag!
:-)

2007-10-25 @ 12:51:33
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Jenny

Vi kommenterar val genom att skriva vara egna bloggar, antar jag. Men oftast ar det bast att bara smyga sig pa, utan att riktigt vara med!

2007-10-26 @ 23:00:26
URL: http://no-education.blogspot.com

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback