Underbara höst

Lika mycket som jag gnällde över den regniga sommaren, lika mycket hyllar jag denna soliga höst.
Dag efter dag efter dag vaknar jag till solsken. Mornarna är visserligen kyliga och det luktar höst, men senast tio åker jackan av. Tänkte ta mig ett varv upp på vinden och plocka ner vinterskor och vinterjackor, men SmåMyrorna springer fortfarande omkring i jeansjacka och sandaler, så jag får inte.

Inte hinner jag heller, för den delen, då dagarna är fullspäckade med andra saker. Roligare saker. Typ hästsaker.
Men jag tror jag snart är den enda som inte ens påbörjat höststädningen än. Varken i trädgård eller inomhus.
Jag ligger iaf hästlängder efter vildkaninerna...

Sagt och Tyckt
Postat av: Märtagreta

Sände just ett bildspel för att svalka ner dig, fram med vinterjackorna bara, en dag är den här... vintern! Kram från mig!

Postat av: Ivana

Vi hade några riktigt soliga höstdagar här men är det bara grått & jävligt, man bara väntar på snön!

2007-10-21 @ 22:44:44
URL: http://jagkaninteslutaskriva.blogspot.com
Postat av: Malin (häst)

Höststädning,vad är det???!! Hur är det med hela stora myrfamiljen, bra hoppas jag!! Hälsa alla! Kram Malin

2007-10-22 @ 08:56:09
Postat av: MissyElliot

Hua, jag blir lite avundsjuk. Här är det så kallt så det är vinterjacka och fodrade skor som gäller... Men det är faktiskt ganska bra höstväder här oxå. (det är tom. så att jag, höst å vinterhataren, gillar denna höst.)
:-D

2007-10-22 @ 13:36:48
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Myra

Märtagreta: Jag har sett. :D
.
Ivana: Här har vi haft en helt underbar höst. Två riktigt kyliga dagar nu (bara för att jag skrev så här, såklart!) men det ska vara fortsatt soligt. Jag njuter!
.
Malin: Heeeej. Nu var det längesen! Här är allt bra. MellanMyra hälsar till E. :) Har du mail? Du kan väl maila mig isf. Du har mailadressen i länklistan till höger. Annars får jag försöka ringa nån dag. Kram.
.
MissyElliot: Ja, jag är absolut ingen höstfantast, men iår fullkomligt älskar jag den. Hoppas det håller i sig lääänge.

2007-10-23 @ 22:53:13
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback