Nu då? (eller Halloween del 2)

Nu har det gått några timmar. Har ni kommit i Halloween-stämning än?

Vi har precis skickat iväg en häxa och en djävul tillsammans med ytterligare två häxor, ett skelett och ett spöke.
Men tro inte att vi har lugn och ro för det. Här knackas det på dörren oftare än det gör sammanlagt under resten av året.
-Trick Or Treat?! vrålas det i diverse tonarter och den ena ungen är hemskare än den andra.

Själv skönsjunger jag till dagens monsterhit på radion.
Varje år spelas den sönder just den här dagen.
Varje år är den lika fasansfullt dålig. Och lika underbart rolig.
Varje år fastnar den som dunderlim i skallen.

Och det är klart jag delar med mig av plågan. Jag är trött på att sjunga ensam.

Bobby 'Boris' Pickett - Monster Mash

Sagt och Tyckt
Postat av: netha

"I did the monster mash" tralla tralla tralla, tänk vad bra vi sjunger i duett du och jag.
Håller med den är verkligen dålig, fast lite rolig, eller töntig, är ordet, sa Bull.
Hoppas ni får en braig dag.

Postat av: jill

Mer Halloween till Sverige säger jag. Bara fem små såpökem, monster i går..

2007-11-01 @ 11:35:19
URL: http://wegerup.blogspot.com
Postat av: Myra

Netha: Haha. Tack för sällskapet. :P
.
Jill: Nä, Halloween är inte så stort i Sverige än, men det kommer säkert. Du får väl dra ihop en stor Halloweenfest nästa år! Så folk kommer igång. :)

2007-11-01 @ 12:49:12
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback