Leona Lewis hysteri

Första gången jag hörde den så blev jag faktiskt besviken. Jag hade höga förväntningar, och vid första anblick så hade de inte uppfyllts.
Men jäklar vad den växer. I just love her!

Leona Lewis - Bleeding love

Det råder kort sagt Leona-hysteri i hela Storbritannien. Denna singel är slutsåld på flera ställen, och bara under första veckan såldes det över 218.000 ex! Årets mest sålda singel under en veckas tid.

Leona valde att kalla albumet för 'Spirit' då 'it is my heart and soul and the voice within that says everything is possible.'
'Spirit' släpps här den 12 november. Resten av Europa och USA får vänta till början på 2008.

Jag väntar tålmodigt.
Eller inte...

Sagt och Tyckt
Postat av: vickan

Underbar låt. Tack för tipset. Jag brukar inte fastna för låtar första gången jag hör dem. Men med denna låt sa det klick på en gång.

Postat av: evans

Nu känns det som att jag har missat något. Spelas hon på radion?

2007-10-29 @ 18:38:42
URL: http://evans.blogg.se
Postat av: Tussen

Hej vännen!
Åh va god citronpajjen verkar vara.... men jag håller diet - du vet nog inte vad det är din lilla filur *skratt* (retas bara, det vet du)
Sitter i köket med mitt te och har det gott. Är en sån där som föredrar grönt te.
Kram!

2007-10-29 @ 21:53:37
Postat av: Pulvia

Var det nån som sa tålamod?!? *ser mig förvirrat omkring*

2007-10-29 @ 22:12:14
Postat av: Ivana

Har aldrig hört låten men jag tycker om den, inte visste jag att du hade bra musiksmak ;)

2007-10-29 @ 23:30:30
URL: http://jagkaninteslutaskriva.blogspot.com
Postat av: Myra

Vickan: Hon är helt otrolig, Leona.
.
Evans: Här har singeln varit ute ett tag och hon spelas titt å tätt på radion, men hur det är i Sverige har jag ingen aning om. :)
.
Tussen: Citronpajen är vansinnigt god. Och så himla enkel att göra.
Diet? Det är väl när man äter alldeles för mycket mat, godis och annat och sedan ligger i soffan och har dåligt samvete över magen som är större än brösten..... Eller? :P
.
Pulvia: Tålavaddå? Sa jag? Ojdå?
.
Ivana: Tjutt upp, cheeky. Min musiksmak är den rättaste av de rätta. :D

2007-10-30 @ 11:24:33
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: DMH/Samuel

Jösses så vacker hon var...eh, DUKTIG hon verkar...menar jag, ju...!

2007-10-30 @ 17:36:53
URL: http://detmorkahotet.blogspot.com/
Postat av: Myra

DMH: Ja, hon är otroligt va... duktig. Ser hyffsat bra ut också. ;)

2007-10-30 @ 18:09:35
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback