Hörredu!



Hallå där.

Tillhör du skaran som glömt, missat eller rent av struntat (!?) i detta?
Det gör inget, för här kommer en påminnelse. Den får man däremot inte strunta i.

Sagt och Tyckt
Postat av: Catja

Oh my... That's a FAT turkey!! Läser just nu en master fjäderfäkurs å dessa flaxisar skall jag berätta om i en föreläsning på tisdag!
hihi

Postat av: DMH/Samuel

Eh...den där kalkonen ser ju superläskig ut - är den felklonad, eller...?!

Först trodde jag annars att det var min ex-svärmor...men så kom jag på att även en kalkon kan bli förolämpad...!

2007-10-17 @ 04:57:25
URL: http://detmorkahotet.blogspot.com/
Postat av: Ivana

Jag svarar nu, se jag är duktig, men jag har inte fått in dina frågor än din hemska människa :)

1. Ivana, 24 år, tjej

2. Umeå, Norrland, Sweden

3. Pluggar historia på universitetet

4. Jag har väl läst i lite mer än ett halvår va? Jag vet inget som är dåligt men det som är det absolut bästa är att jag blir så glad av att läsa din blogg, sätter alltid ett leende på mina läppar!

5. Nej, tyvärr.

6. Rolig, cool, mysig

7. Wow vilken tjej!

8. Myror hihi!

9. En pool full med saltlatkris

10. Jaha den förra? Eller vad menar du, äsch jag satsar på 50!

2007-10-17 @ 10:11:52
URL: http://jagkaninteslutaskriva.blogspot.com
Postat av: Kim M

Jag har gjort'et!

2007-10-17 @ 13:05:48
URL: http://kimmilrell.se
Postat av: Annelie

1. Annelie, 20

2. Ume

3. tjaa timmanstäld på tåget, konduktör ibland,kastrullhäxa ibland å ledig ibland

4. ja till och från 1 år tror ja. tycker om din humor!

5. nix inte det minsta

6. djurmänniska, viljestark, lätt vimsig :)

7. ojoj vad spännande

8. engelska ramsor, hihi

9. Tid, några timmar extra på dygnet

10.måånga

2007-10-17 @ 15:32:34
Postat av: nika

hej hej hej

Härlig morgon med kaffe och ingen motion *sträcker lojt på feta kroppen* life is niiiiice.
Om du kikar på min blogg på höger sida kan du se rubriken My rascals och där hittar du tvåans blogg...groovin at Miami.
Ha en skön dag
kram

2007-10-17 @ 16:19:21
URL: http://simonslane.blogspot.com/
Postat av: Linda

Ok då! Dags att ge sig til känna då :-)

1. Linda 32

2. Karlstad (för nu..)

3. Resesäljare

4. I ett år kanske.. vardagsbetraktelserna! ändra inget!

5. Nope

6. Hmmm..är inte bra på sånt

7. Vilken härlig människa!

8.

9. Tid och laktrits! och friska småmyror

10.

2007-10-17 @ 18:35:49
Postat av: Catja

Det är ju för fankens en MYSKANKA! Jag tror att jag svimmar...

2007-10-24 @ 21:13:52
URL: http://Catjalainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback