Det är ju så mysigt så man dör

Jag håller på att kela ihjäl mig med M's fölunge. Eller, ja, egentligen är det ju stoet C's fölsing, men M äger dem.
Han närmar sig halvåret och är mer vild än tam utomhus. Han far och flänger och håller på att utvecklas till en helt underbar personlighet. Ett litet tag till dock och han behöver tas ner på jorden igen, för i hans värld är det han som är kung.
Vilket är bedårande charmigt nu när han är liten, men som blir farligare och farligare ju större han blir.
Inne i stallet är han lugn som en filbunke, och man kan göra precis vad som helst med honom. Bara han är i centrum, så är han nöjd.

Av någon anledning så har jag inte lyckats få ett enda kort på honom, men det här är så likt så att det skulle kunnat vara han. Så vi kan väl låtsas:

Sagt och Tyckt
Postat av: Ivana

Sååå fint! Gah nu börjar ju tom jag tycka om hästar! :)

Postat av: Myra

Ivana: Ffa fölisar är omöjliga att inte tycka om.
Ja, och så mina två då. :)

2007-10-23 @ 22:45:07
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback