Att lära om

Förra skolåret hade jag det mestadels såhär.
Och ungefär lagom tills jag kommit ifas och hade någorlunda koll på det hela, så var det dags för sommarlov.
Nu är det ny årskurs. Och ALLA aktiviteter är på andra dagar.
Jag gråter.

Sagt och Tyckt
Postat av: David Santos

Hello, Myra!
Very nice blogue, thank you.
have a good day

Postat av: Kottemor

ojoj, ouff, får väl vara glad så länge bara ena sonen har skaffat sig aktiviteter... även om det är 3 sporter per vecka.

Tack för dina ord vännen, jag e här o d e ngt bättre idag iaf.
Massor massor massor med kramar!

2007-10-16 @ 15:57:46
URL: http://www.ilasprivatespace.blogspot.com/
Postat av: nika

argh...jag vet!!!!jävelskap är vad det är när scheman ändras. Ha en bra dag därborta...och due....jag har ätit Ahlgrens bilar och coccola nappar...så det så och jag bjöd inte på en endaste själ.

2007-10-16 @ 19:00:51
URL: http://simonslane.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback