Är du också ett blindstyre?

Ser ni den knallgula tennisbollen??
Den som MyrPappa kastar. (Nej, MyrPappa syns inte, han står till vänster om proffsfilmaren mig.)

Inte hundarna heller...

Sagt och Tyckt
Postat av: Nathalie

Men ÅH! Är det meningen att man inte ska se den? För jag ser den inte... har spelat upp det säkert 10 ggr och jag ser inte någonting som skulle kunna likna en boll! :P

Postat av: Propp

Jag har utmanat dig på min blogg!

2007-10-27 @ 18:24:17
URL: http://propps.blogg.se
Postat av: VICKAN

Vilka söta hundar. Är de era? Vilken fin natur måste jag säga återigen:)

2007-10-27 @ 19:04:08
Postat av: Märtagreta

Släppte han den rakt ner? För jag tror mig se den liggandes rätt nära filmaren, i sanden.
Men jag ser ju rätt mycket jag ;-)

2007-10-27 @ 22:50:34
URL: http://islanddragon.wordpress.com
Postat av: Britt-Marie

Den ligger ju till vänster i nederkanten av filmen. Det ser ut som om en av hundarna hittade den när videon slutade?

2007-10-28 @ 07:57:34
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10482/
Postat av: Myra

Nathalie: Jag kan inte heller se den, även att jag vet var den landar. :D Maken fick gå och hämta den själv sen....
.
Propp: Ska ta tag i detta i veckan. :)
.
Vickan: Jodå, det är våra. Naturen är fantastisk här. Vi är bortskämda. :)
.
Märtagreta och Britt-Marie:
Jag var ju tvungen att titta nu igen, och visst ser det ut som att bollen skulle kunna ligga nära mig nästan nere i vänstra hörnet, men det är det inte. Maken kastade den faktiskt, och den landade nere i gräset. Men den SYNS ju inte! Haha

2007-10-28 @ 21:48:30
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback