Sunday Roast Dinner

Jag behövde inte fundera så värst mycket över lunch igår. Efter att ha varit hos hästarna fick jag en halvtimma på mig att byta om och göra mig iordning, och så tog Maken med oss allihop på restaurang.
Det är stort här. Att äta ute på söndagarna. Man gör visst så. Sunday Roast Dinner. Och då ville inte vi vara sämre.
Mysigt var det. Och trevligt hade vi. Och tusan så mätta blev vi.

Fler söndagar åt folket! ;)

Sagt och Tyckt
Postat av: Tussen

Hej, måndag hos mej.
Jag är hemma i dag och tar det lungt.

2007-11-05 @ 12:19:55
Postat av: vargakvinnan

en sådan söndagsmiddag låter underbar. söndagar är härliga om man inte är alltför bakis på dem. ;-)

Postat av: Myra

Tussen: Ja, tiden skiljer sig lite, men inte dagarna, hörredu! ;)
Visst är man 'mer' ledig en vardag än en helgdag. Det är iaf jag. *s*
.
Vargakvinnan: Det var läääängesedan jag var bakis en söndag... Fast jag var det sällan när jag drukigt heller, tack o lov. :)
Middagen var jättetrevlig. Roligt nu när SmåMyrorna börjar bli lite större och också kan uppskatta det.

2007-11-05 @ 17:12:17
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback