I'm The Mother Fucking Princess

'Don't pretend
I think you know
I'm damn precious
And hell yeah
I'm the mother fucking princess'

sjunger storasystern högt och tydligt medan hon dansar fram utmed gågatan.

'In a second you'll be wrapped around my finger
'Cause I can, cause I can do it better
There's no other, so when's it gonna sink in
She's so stupid, what the hell were you thinking?'

fyller lillasystern i samtidigt som hon himlar med ögonen och slår ut med armarna i en dramatisk gest.

Folk tittar. Folk ler. Folk kommenterar. Folk viskar.

Mamman möter stadigt blickarna, men ler förläget och undrar i sitt stilla sinne vad det är för fel på 'Mors lilla Olle', 'Mitt Sommarlov' eller 'Pannkakor med sylt och socker på'...?

Mamman tröstar sig med att de faktiskt inte riktigt vet vad de sjunger, men bestämmer sig ändå för att ha ytterligare en lektion i VårdaDittSpråk med sina små prinsessor.

Mamman? Det är såklart jag det...


Avril Lavigne - Girlfriend

Sagt och Tyckt
Postat av: Märtagreta

Vilka charmsnuttar! :-D
Mamman får sjunga mera för dem och eventuellt konfiskera radio, teve, ge dem utegångsförbud och hemundervisning, för ... utbudet är ju ... varierande och små hjärnor så oerhört lättlärda.
Kram på dig!

Postat av: Kottemor

Oups!
Hahahahahahaa
Underbart;)

Bara inne och tackar för kramar och skickar mängder tillbaka!

2007-11-02 @ 11:46:23
URL: http://ilasprivatespace.blogspot.com/
Postat av: MissyElliot & Catjalainen

Ha ha, vi skrattar i kapp!
Härliga ungar....eller NOT!
*fnissar å sjunger med i deras refräng.....*
Ha en go helg önskar systrarna från smaolann'
:-D

2007-11-02 @ 19:39:29
Postat av: Myra

Märtagreta: Sjunga själv... *funderar* Utegångsförbud... *nickar* hemundervisning... *ler stort* Det ska nog gå bra det här. Jag hänvisar till dig de gånger de protesterar! :D
.
Kottemor: :P
Jag lovar att du klarar dig, Ila. Bättre än bra!
.
MissyElliot & Catjalainen: Skratta ni! Iaf Missy har bara några år kvar själv till dessa underbara åldrar! *Moahahaha*
Misstänker att ni har det kanon de här dagarna. Kram på er! :)

2007-11-03 @ 12:10:56
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Märtagreta

Eh, jag tänkte ju komma och hälsa på!!! Och vara snälla tant Märtagreta from Sweeeeeeeeeeeden! Nä, låt ungarna svära och leva fan, så länge de inte vet om det...det blir ju värre sen. Jag får fundera på nåt annat...

2007-11-03 @ 12:33:25
URL: http://islanddragon.wordpress.com
Postat av: Myra

Märtagreta: Haha. Du får byta namn till dess. Och identitet. Och kön. :D

2007-11-04 @ 10:00:26
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback